"Zajedno za zelenu, konkurentnu i uključivu Europu"
"Hrvatska i Norveška snažnije uz STEM"
"RaSTEMo zajedno za prosperitetnu budućnost"
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Prijepodne
1. sat 8:00 - 8:45
2. sat 8:50 - 9:35
3. sat 9:45 - 10:30
4 .sat 10:45 - 11:30
5. sat 11:35 - 12:20
6. sat 12:25 - 13:10
7./0. sat 13:10 - 13:55
Poslijepodne
1. sat 14:00 - 14:45
2. sat 14:50 - 15:35
3. sat 15:45 - 16:30
4. sat 16:45 - 17:30
5. sat 17:35 - 18:20
6. sat 18:25 - 19:10
Kroz niz nastavnih i izvannastavnih sadržaja i aktivnosti, učenici trećih razreda su u mjesecu listopadu uspješno realizirali projekt „Kap dobrote“.
U projektu su sudjelovali svi učenici trećih razreda matične škole sa svojim učiteljicama, a nositelji projekta su bili učenici 3. c razreda i učiteljica Biljana Knežević.
Cilj projekta bio je poticati humanost i dobrotu kod učenika, osvijestiti važnost brige za Zemlju i njezine plodove te kruha kao kulturološkog čimbenika koji je svima potreban. Valjalo je uočiti različitosti i posebnosti ljudi, osvijestiti potrebu uvažavanja i pomaganja istim te vlastitim odricanjem i aktivnostima uključiti učenike u dobrotvorne aktivnosti.
(piše: Biljana Knežević, prof. )
Postavljenim ciljevima kod učenika razvijane su vrijednosti kao što su: zdravom prehranom doprinijeti zdravlju ljudi i kvaliteti življenja, uočiti različitosti među ljudima te doći do spoznaje važnosti pomaganja i shvaćanja da nemaju svi jednako te da „mala kap čini rijeku“ i razvija humanost i plemenitost. Sve smo to postigli nizom različitih aktivnosti.
Učenici su istraživali o pravilnoj prehrani, sastavljali zdravi jelovnik i piramidu zdrave prehrane, istraživali su, razgovarali s bakama i prikupljali recepte za kolače na osnovu kojih su napisali svoju kuharicu „Bakini kolači“, poetski su se izražavali sastavljajući pjesmice na zadanu temu koje su objedinili u svojoj zbirci pjesama, čitali su, slušali, kreativno razmišljali, pripovijedali, glumili, pjevali, likovno se izražavali, izrađivali podmetače za hranu, izrađivali plakate te sve prezentirali, vrednovali rezultate vlastitog rada i svojih vršnjaka te donosili slatkiše kojih su se sami odrekli da bi iste darovali djeci s poteškoćama u razvoju.
Projekt smo objedinili završnom svečanosti za Dane kruha u školskom dvorištu postavljanjem izložbe na kojoj su bili izloženi plodovi zemlje, naša kuharica „Bakini kolači“, pekarski proizvodi po receptima iz naše kuharice, pjesmarica naših učenika, postavljeni su plakati i likovni radovi na temu kruha. Sve je bilo u duhu narodnih rukotvorina, otaraka, ponjava, starih predmeta.
Svečanosti u dvorištu, zbog epidemioloških mjera, nazočili su svi učenici trećih razreda i naši gosti, učenici iz odgojno obrazovnih skupina i posebnih odjela pred kojima smo izveli prigodni program glumeći, pjevajući i recitirajući. Goste smo na kraju programa obradovali darovima vidu mnoštva različitih slatkiša.
Dan je završen odlaskom svakog razrednog odjela u svoju učionicu u kojoj je nastavljeno blagovanje uz druženje.
Projekt je uspješno realiziran na radost svih sudionika.
Učiteljica Biljana Knežević