"Zajedno za zelenu, konkurentnu i uključivu Europu"
"Hrvatska i Norveška snažnije uz STEM"
"RaSTEMo zajedno za prosperitetnu budućnost"
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Prijepodne
1. sat 8:00 - 8:45
2. sat 8:50 - 9:35
3. sat 9:45 - 10:30
4 .sat 10:45 - 11:30
5. sat 11:35 - 12:20
6. sat 12:25 - 13:10
7./0. sat 13:10 - 13:55
Poslijepodne
1. sat 14:00 - 14:45
2. sat 14:50 - 15:35
3. sat 15:45 - 16:30
4. sat 16:45 - 17:30
5. sat 17:35 - 18:20
6. sat 18:25 - 19:10
Marljivi i vrijedni STEMOVCI ove su nastavne godine odradili niz različitih projekata kojima su podizali svijest učenika o važnosti STEM područja. Matematika, informatika, biologija, priroda i fizika predmeti su koje smo posebno povezivali i u kojima smo gradili posebnu suradnju. Tako su tijekom cijele nastavne godine nastajali radovi naših učenika koji su zaista hvale vrijedni. Projektima smo nastavu učinili zanimljivom, kreativnom i vrlo aktivnom, a samim istraživačkim radom potaknuli smo kod učenika interes za STEM područja. Naši učenici iskazali su se kao pravi mali znanstvenici i istraživači. STEM pristupom učenike smo poticali na interdisciplinarno učenje odnosno kombiniranje svih područja u rješavanju nekog zadatka. Učenike smo poticali na istraživanje, detaljno analiziranje, logičko promišljanje, argumentiranu raspravu, učenje kroz metodu „pokušaja“ i „pogreške“, princip „uradi sam“, kombiniranje znanja koje je učenik u određenoj dobi savladao.
Kroz virtualnu izložbu naziva „BOLJE STEM-AJ, NEGO ŠTEMAJ!“ možete pogledati neke od radova!
(piše: Marijana Matković, prof.)
Učiteljice matematike Marijana Matković, Marija Tomić, Ivanka Šarić, Ivana Marinić, učitelj fizike i informatike Igor Puharić, učitelji informatike Dražen Matasović i Jasna Mikić te učiteljica prirode i biologije Ana Maršić.