"Zajedno za zelenu, konkurentnu i uključivu Europu"
"Hrvatska i Norveška snažnije uz STEM"
"RaSTEMo zajedno za prosperitetnu budućnost"
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Prijepodne
1. sat 8:00 - 8:45
2. sat 8:50 - 9:35
3. sat 9:45 - 10:30
4 .sat 10:45 - 11:30
5. sat 11:35 - 12:20
6. sat 12:25 - 13:10
7./0. sat 13:10 - 13:55
Poslijepodne
1. sat 14:00 - 14:45
2. sat 14:50 - 15:35
3. sat 15:45 - 16:30
4. sat 16:45 - 17:30
5. sat 17:35 - 18:20
6. sat 18:25 - 19:10
Učenici Područne škole Ivanovci Gorjanski prošli su četvrtak imali nastavu tjelesnoga, likovne kulture te prirode i društva na pomalo neuobičajenom mjesto - na jezeru Borovik. Naime, sudjelovali su u projektu "Vesela škola - Borovik 2022." čiji je nositelj OŠ Drenje. (pišu: Nada Nikolić i Natalija Rajzl, učiteljice razredne nastave)
Kako su se proveli te što su sve radili, pročitajte pod OPŠIRNIJE.
U aktivnostima na jezeru sudjelovalo je ukupno 100 djece, 12 učiteljica razredne nastave te učitelji vjeronauka, engleskoga jezika i informatike iz OŠ Drenje i njezinih područnih škola iz Pridvorja, Mandićevca, Slatinika Drenjskog, Kućanica Đakovačkih, Paljevina, Bračevaca i Potnjana te učenici i učiteljice iz PŠ Ivanovci Gorjanski.
Učenici su sudjelovali u sportskim aktivnostima u kojima su se okušali u nošenju oraha u žlici, skakanju u vrećama, bacanju cigle u dalj te trčanju. U sklopu predmeta Priroda i društvo, učenici su sudjelovali u igrama Potraga za blagom (izrada kompasa, snalaženje u prostoru, snalaženje na zemljovidu) i Drveće Borovika (potraga za lišćem različitog drveća, prepoznavanje vrste drveta, izrada plakata), a organizirana je i likovna radionica u sklopu koje su učenici slikali akvarele.
Učenici su osim, što su se zabavili i stekli nova prijateljstva, učili na konkretnim primjerima, kroz iskustvo, kritički promišljali i logički zaključivali te vjerujemo da će znanja koja su stekli ovim putem biti trajna.
Učiteljice Nada Nikolić i Natalija Rajz