"Zajedno za zelenu, konkurentnu i uključivu Europu"
"Hrvatska i Norveška snažnije uz STEM"
"RaSTEMo zajedno za prosperitetnu budućnost"
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Prijepodne
1. sat 8:00 - 8:45
2. sat 8:50 - 9:35
3. sat 9:45 - 10:30
4 .sat 10:45 - 11:30
5. sat 11:35 - 12:20
6. sat 12:25 - 13:10
7./0. sat 13:10 - 13:55
Poslijepodne
1. sat 14:00 - 14:45
2. sat 14:50 - 15:35
3. sat 15:45 - 16:30
4. sat 16:45 - 17:30
5. sat 17:35 - 18:20
6. sat 18:25 - 19:10
U petak, 25. studenog, učenici povijesne grupe osmih razreda sa svojim su učiteljima iz povijesti, Tomislavom Češnikom i Petrom Mikušom, posjetili Muzej Đakovštine. Kroz prapovijesni dio arheološkog postava provela ih je Jelena Boras, kustosica arheološke zbirke. Središnja tema današnjeg susreta bila su arheološka nalazišta na prostoru Đakovštine te predmeti koji su na njima pronađeni.
(piše: Begzada Medžiković, 8.b)
Kustosica je učenicima, nakon uvodnog predavanja, zadala nekoliko istraživačkih zadataka. Učenici su predmetu s dobivene fotografije trebali pronaći mjesto u postavu te saznati lokalitet s kojega potiče. Fotografiju su trebali postaviti na odgovarajuće mjesto na karti Đakovštine te na lenti vremena pronaći odgovarajuću kulturu kojoj predmet pripada. Pred kraj radionice, učenici su dobili izmišljene lokalitete na karti te su ih sami morali imenovati. Svi su se odlično snašli u svojim zadatcima, a i po prvi put su naučili kako imenovati arheološka nalazišta te otkrili da u Đakovštini ima preko 100 arheoloških nalazišta.