"Zajedno za zelenu, konkurentnu i uključivu Europu"
"Hrvatska i Norveška snažnije uz STEM"
"RaSTEMo zajedno za prosperitetnu budućnost"
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Prijepodne
1. sat 8:00 - 8:45
2. sat 8:50 - 9:35
3. sat 9:45 - 10:30
4 .sat 10:45 - 11:30
5. sat 11:35 - 12:20
6. sat 12:25 - 13:10
7./0. sat 13:10 - 13:55
Poslijepodne
1. sat 14:00 - 14:45
2. sat 14:50 - 15:35
3. sat 15:45 - 16:30
4. sat 16:45 - 17:30
5. sat 17:35 - 18:20
6. sat 18:25 - 19:10
Školska knjižnica različitim aktivnostima utječe na razvoj djetetovih navika čitanja, a preduvjet je za to dostupna, dobro opremljena, korisna i uređena knjižnica koja učenicima predstavlja prostor za druženje i učenje. Jedan od glavnih zadataka školske knjižnice je poticanje mladih na kvalitetno i redovito čitanje. Učenici PŠ Ivanovci posjetili su školsku knjižnicu gdje ih je knjižničarka naučila kako se posuđene knjige trebaju čuvati i vratiti na vrijeme kako bi ih i druga djeca ponovo mogla posuditi i čitati. (piše: Nada Nikolić, učiteljica razredne nastave)
Knjižničarka je izdvajala najosnovnija pravila knjižnice, a učenici su komentirali važnost pojedinih pravila te shvatili važnost da se radi dostupnosti knjiga i knjižnice svim učenicima, svi učenici trebaju pridržavati dogovorenih pravila.
Doznali su koje sve naslove školska knjižnica ima, a primjereni su njihovu uzrastu. Knjižničarka ih je poučila koja je razlika između knjige i slikovnice, ali i kako su sve one uredno posložene na policama prema abecednom redu i uzrastu korisnika. Naučili su i razliku između pojmova knjižnica i knjižara te kako u knjižnicama rade knjižničari, a u knjižarama prodavači. Tako smo posjetili i knjižaru Libro te su se učenici uvjerili u ovu činjenicu kupovinom školskog pribora u knjižari. Knjižničarka je skrenula pozornost učenicima da svi učenici škole mogu uvijek doći u knjižnicu ako im je potrebna pomoć pri rješavanju domaćih zadaća, priprema plakata i prezentacija, a sve s ciljem odgajanja u samostojne korisnike knjižnice. U razgovoru s knjižničarkom učenici su uočili razlike između školske i gradske knjižnice. Učenici su izvodili zaključke da je gradska knjižnica namijenjena svim građanima, a školska knjižnica samo učenicima i radnicima škole. Učenici su sa svojim učiteljicama posjetili i Gradsku knjižnicu i čitaonicu te su učenici prvog razreda dobili iskaznice i službeno postali članovi Gradske knjižnice. Prvi posjet najmlađih korisnika knjižnici, ali i ostalih učenika završio je vrlo ugodno, a prvašići su obećali kako će uskoro ponovo doći i posuditi svoju prvu slikovnicu. U Muzeju Đakovštine posjetili smo zanimljivu i vrijednu etnografsku izložbu „Dječje igračke iz zbirke Etnografskog muzeja u Zagrebu“. Učenici su imali priliku upoznati se s vještinama izrade tradicijskih igračaka, a učiteljice podsjetiti se na neke igračke iz djetinjstva. Ova izložba je omogućila da djeca saznaju nešto više o igračkama svojih roditelja, baka i djedova. Igračke su izrađivala i sama djeca te su to učenici također imali priliku vidjeti. Učenici su se imali priliku i poigrati s igračkama u muzeju.