"Zajedno za zelenu, konkurentnu i uključivu Europu"
"Hrvatska i Norveška snažnije uz STEM"
"RaSTEMo zajedno za prosperitetnu budućnost"
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Prijepodne
1. sat 8:00 - 8:45
2. sat 8:50 - 9:35
3. sat 9:45 - 10:30
4 .sat 10:45 - 11:30
5. sat 11:35 - 12:20
6. sat 12:25 - 13:10
7./0. sat 13:10 - 13:55
Poslijepodne
1. sat 14:00 - 14:45
2. sat 14:50 - 15:35
3. sat 15:45 - 16:30
4. sat 16:45 - 17:30
5. sat 17:35 - 18:20
6. sat 18:25 - 19:10
U četvrtak 8. veljače bio je u našoj školi posebno radostan dan. Proslavili smo 100. dan škole!
U realizaciji ovog zanimljivog događaja sudjelovali su učenici 1. a razreda sa svojom
učiteljicom Suzanom Vujinović i učenici 2. a, 2. b, 2. c , 4. a, 4. b i 4. c razreda s učiteljicom engleskog jezika I. Hrastović Mandarić. Na obilježavanje 100. dana škole pozvala nas je eTwinning ambasadorica Adrijana Leko, a budući da je i naša škola dobitnica oznake eTwinning škole za razdoblje 2022.-2023. rado smo se odazvali pozivu. Ova aktivnost je također dio međunarodnog projekta u kojem sudjeluju škole iz cijele Europe i provodi se i na platformi ESEP.
Planirani ishodi tog dana ostvaruju se kroz različite zabavne aktivnosti i međupredmetnu korelaciju, a sve je povezano s brojem sto. Tako su učenici 1. a razreda na izvannastavnoj aktivnosti Igre koncentracije izrezivali srceta i izradili zajednički plakat povodom Valentinova s ukupno sto srceta. Na satu hrvatskog jezika razmišljali su koje riječi u sebi imaju već riječ sto. Dosjetili su se: stol, stolica, stonoga, stolisnik…Bojali su i crtež škole kako bi izgledala u budućnosti, točnije za sto godina. Istaknuli su i zašto vole svoju školu, neki zbog prijatelja, učiteljica, najdražih predmeta, a neki doživljavaju školu kao svoju drugu obitelj. Na satu matematike učenici su crtali maskirani broj sto, natjecali su se tko će brže obojiti broj sto u sto sekundi. Prema zadanim bojama i uz zbrajanje i oduzimanje brojeva do 10 obojili su tortu povodom 100. dana škole. Na satu TZK učenici 1. a razreda su odradili opće pripremne vježbe sve po 10 i na kraju sata su svojim tijelima dizajnirali broj sto. Učenici 2. a razreda na satu engleskog jezika su izradili bedževe povodom 100. dana škole i razmijenili jedni s drugima, učenici 2. b razreda su izradili naočale u obliku broja sto i naučili himnu 100. dana škole, a učenici 2. c razreda su crtali maskirani broj sto. U 4. a razredu učenici su se trebali dosjetiti gdje se sve nalazi broj sto i svoje odgovore izreći na engleskom jeziku, u 4. b i 4. c razredu učenici su sudjelovali u jezičnom izazovu i u zadanom vremenu su trebali napisati što više riječi koje počinju na određeno slovo engleske abecede. Na kraju ovog
veselog dana svim učenicima su dodijeljene diplomice za uspješno sudjelovanje u
obilježavanju 100. dana škole, a školsko zvono zamijenili su glazba i ples. Na sljedećim
fotografijama pokušali smo vam prenijeti barem djelić atmosfere s obilježavanja 100. dana
škole. Pogledajte u nastavku:
Autorice članka: Suzana Vujinović i I. Hrastović Mandarić