"Zajedno za zelenu, konkurentnu i uključivu Europu"
"Hrvatska i Norveška snažnije uz STEM"
"RaSTEMo zajedno za prosperitetnu budućnost"
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Prijepodne
1. sat 8:00 - 8:45
2. sat 8:50 - 9:35
3. sat 9:45 - 10:30
4 .sat 10:45 - 11:30
5. sat 11:35 - 12:20
6. sat 12:25 - 13:10
7./0. sat 13:10 - 13:55
Poslijepodne
1. sat 14:00 - 14:45
2. sat 14:50 - 15:35
3. sat 15:45 - 16:30
4. sat 16:45 - 17:30
5. sat 17:35 - 18:20
6. sat 18:25 - 19:10
U osnovnoj školi "Vladimir Nazor", osim školovanja učenika u redovnoj nastavi, obrazuju se i učenici s teškoćama u razvoju u posebnim odjelima i odgojno-obrazovnim skupinama. Težnje današnjeg odgoja i obrazovanja podrazumijevaju inkluziju, tj. uključivanje učenika s teškoćama u razvoju u sva područja školskog života i aktivnosti lokalne zajednice.
Upravo zbog toga ove školske godine u našoj školi počeli smo s provođenjem projekta „Lajkaj inkluziju“. Samim nazivom projekta želimo približiti temu svim učenicima koristeći termine koje sami često koriste i one s kojima želimo da se kroz projekt upoznaju.
Projektom je posebno važno pokazati svim učenicima škole kakve potencijale mogu imati djeca s teškoćama u razvoju. Provođenjem projekta stvaraju se uvjeti za dugoročno provođenje inkluzivnih aktivnosti sa svim učenicima škole. One doprinose obogaćenju kulture škole i njezinoj vrijednosti kao mjestu življenja i širenja inkluzivnih ideja.
Glavni ciljevi projekta:
Projekt predvodi projektni tim, kojega čini stručno razvojna služba škole Dubravka Lovrić - knjižničarka, Kristina Klemen - edukator rehabilitator, Karmen Galić - psihologinja, Verica Kuharić Bučević - pedagoginja i Josipa Bošković - pedgoginja na stručnom osposobljavanju te Jasna Mikić - učiteljica informatike. U projekt su uključeni i školski volonteri, učenici 7. i 8. razreda, koji sudjeluju u aktivnostima.
Aktivnosti koje su provedene u prvom polugodištu
1. Edukacija volontera – kako raditi s učenicima s teškoćama u razvoju
2. ABECEDA INKLUZIJE – edukacija učenika 1. do 4. razreda o osnovnim pojmovima inkluzije
Teme radionica:
a. Prava za sve!
Upoznavanje učenika prvih razreda s pravima djeteta s posebnim naglaskom na prava djeteta s teškoćama u razvoju.
b. Vidim te – čujem te!
Radionica za druge razrede: razbijanje predrasuda i stereotipa koji se mogu javiti kod učenika.
c. Slavimo različitosti!
Poticanje i razvijanje uvažavanja i tolerancije radionicom za učenike trećih razreda.
d. Pokušaj hodati u mojim cipelama
Razvijanje empatije kao važne vrijednosti inkluzivnog obrazovanja.
Najava aktivnosti u drugom polugodištu
1. BONTON INKLUZIJE
Zajedničke kreativne radionice (likovne, literarne, informatičke) učenika 1. do 4. razreda i učenika s teškoćama u razvoju u kojima će učenici s teškoćama u razvoju izrađivati ilustracije, a učenici redovnih odjela tekstni dio bontona, tj. pravila inkluzivnog ponašanja. Bonton ćemo izdati u zidnom, digitalnom i tiskanom obliku.
2. PJEVAJMO ZNAKOVIMA!
Učenje osnovama hrvatskog znakovnog jezika – pjevanje pjesme „Živimo zajedno, ali s razlikama“ uz znakovanje. Aktivnost u kojoj će sudjelovati učenici razredne nastave te učenici posebnih odjela i skupina
Aktivnosti odrađene na radionicama zabilježene su fotoaparatom, kamerom i pisanom riječi te su dostupni na web stranici škole.
Svi uradci prikazat će se na priredbi koja se održava povodom Dana škole krajem svibnja.