preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Vladimir Nazor" Đakovo

Login
STEM projekt

"Zajedno za zelenu, konkurentnu i uključivu Europu"

"Hrvatska i Norveška snažnije uz STEM"

"RaSTEMo zajedno za prosperitetnu budućnost"

Smart Light Bulb GIFs - Find & Share on GIPHY

            

 

Visit data.eeagrants.org and explore results from the EEA and Norway Grants. 

VIRTUALNA KNJIŽNICA
OŠ "VLADIMIR NAZOR" 
ĐAKOVO

  

E-sigurnost

 

 

 

 

VRIJEME

 

 

 

 
 
 
 
 
 
Anketa
Ovu školsku godinu namjeravam završiti s:





 

 

 

 

 

 

ŠKOLSKI INKLUZIVNI DOKUMENT

 

Kalendar
« Rujan 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

Vijesti iz CARNet-a
Korisno

Brojač posjeta
Ispis statistike od 18. 4. 2011.

Ukupno: 574004
Ovaj tjedan: 162
Danas: 22
Školsko zvono

Prijepodne

1. sat       8:00   -   8:45

2. sat       8:50   -   9:35

3. sat       9:45  -  10:30

4 .sat     10:45  -  11:30

5. sat     11:35  -  12:20

6. sat     12:25  -  13:10

                      7./0. sat  13:10 - 13:55                       

Poslijepodne

1. sat     14:00  -  14:45

2. sat     14:50  -  15:35

3. sat     15:45  -  16:30

4. sat     16:45  -  17:30

5. sat     17:35  -  18:20

6. sat     18:25  -  19:10

ZA NAJMLAĐE

Posjetite...

 

 

 
 
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
LAJKAJ INKLUZIJU
Autor: Jasna Mikić, 28. 12. 2015.

 U osnovnoj školi "Vladimir Nazor", osim školovanja učenika u redovnoj nastavi, obrazuju se i učenici s teškoćama u razvoju u posebnim odjelima i odgojno-obrazovnim skupinama. Težnje današnjeg odgoja i obrazovanja podrazumijevaju inkluziju, tj. uključivanje učenika s teškoćama u razvoju u sva područja školskog života i aktivnosti lokalne zajednice.

     Upravo zbog toga ove školske godine u našoj školi počeli smo s provođenjem projekta „Lajkaj inkluziju“. Samim nazivom projekta želimo približiti temu svim učenicima koristeći termine koje sami često koriste i one s kojima želimo da se kroz projekt upoznaju.


Projektom je posebno važno pokazati svim učenicima škole kakve potencijale mogu imati djeca s teškoćama u razvoju. Provođenjem projekta stvaraju se uvjeti za dugoročno provođenje inkluzivnih aktivnosti sa svim učenicima škole. One doprinose obogaćenju kulture škole i njezinoj vrijednosti kao mjestu življenja i širenja inkluzivnih ideja.   

Glavni ciljevi projekta:

  1. Promicati inkluziju - pokazati sposobnost za prihvaćanjem različitosti kroz provođenje inkluzivne obrazovne prakse.
  2. Poticati interakciju učenika s teškoćama u razvoju s učenicima redovne nastave.
  3. Njegovati suosjećajnost i suradnički odnos među svim učenicima. 
  4. Uključivanje učenika s teškoćama u razvoju u sve aktivnosti škole i lokalne zajednice.

    Projekt predvodi projektni tim, kojega čini stručno razvojna služba škole Dubravka Lovrić - knjižničarka, Kristina Klemen - edukator rehabilitator, Karmen Galić - psihologinja, Verica Kuharić Bučević - pedagoginja i Josipa Bošković - pedgoginja na stručnom osposobljavanju te Jasna Mikić - učiteljica informatike. U projekt su uključeni i školski volonteri, učenici 7. i 8. razreda, koji sudjeluju u aktivnostima. 

 

Aktivnosti koje su provedene u prvom polugodištu

1. Edukacija volontera – kako raditi s učenicima s teškoćama u razvoju

2. ABECEDA INKLUZIJE – edukacija učenika 1. do 4. razreda o osnovnim pojmovima inkluzije

 

Teme radionica:

a. Prava za sve!
Upoznavanje učenika prvih razreda s pravima djeteta s posebnim naglaskom na prava djeteta s teškoćama u razvoju.
 
b. Vidim te – čujem te!
Radionica za druge razrede: razbijanje predrasuda i stereotipa koji se mogu javiti kod učenika.
 
c. Slavimo različitosti!
Poticanje i razvijanje uvažavanja i tolerancije radionicom za učenike trećih razreda.
 
d. Pokušaj hodati u mojim cipelama
Razvijanje empatije kao važne vrijednosti inkluzivnog obrazovanja.

 

Najava aktivnosti u drugom polugodištu

1. BONTON INKLUZIJE

Zajedničke kreativne radionice (likovne, literarne, informatičke) učenika 1. do 4. razreda i učenika s teškoćama u razvoju u kojima će učenici s teškoćama u razvoju izrađivati ilustracije, a učenici redovnih odjela tekstni dio bontona, tj. pravila inkluzivnog ponašanja. Bonton ćemo izdati u zidnom, digitalnom i tiskanom obliku.

 

2. PJEVAJMO ZNAKOVIMA!

Učenje osnovama hrvatskog znakovnog jezika – pjevanje pjesme „Živimo zajedno, ali s razlikama“ uz znakovanje. Aktivnost u kojoj će sudjelovati učenici razredne nastave te učenici posebnih odjela i skupina

 

Aktivnosti odrađene na radionicama zabilježene su fotoaparatom, kamerom i pisanom riječi te su dostupni na web stranici škole.
Svi uradci prikazat će se na priredbi koja se održava povodom Dana škole krajem svibnja.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju