"Zajedno za zelenu, konkurentnu i uključivu Europu"
"Hrvatska i Norveška snažnije uz STEM"
"RaSTEMo zajedno za prosperitetnu budućnost"
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Prijepodne
1. sat 8:00 - 8:45
2. sat 8:50 - 9:35
3. sat 9:45 - 10:30
4 .sat 10:45 - 11:30
5. sat 11:35 - 12:20
6. sat 12:25 - 13:10
7./0. sat 13:10 - 13:55
Poslijepodne
1. sat 14:00 - 14:45
2. sat 14:50 - 15:35
3. sat 15:45 - 16:30
4. sat 16:45 - 17:30
5. sat 17:35 - 18:20
6. sat 18:25 - 19:10
Od 14. do 20. ožujka u Osijeku i Đakovu održan je 9. Međunarodni festival kazališnih akademija Dioniz “Igrom do različitosti”.
Osnovna škola „Vladimir Nazor“ kao partnerska institucija uključila se u aktivnosti ovogodišnjeg Dioniza. Učenici skupina, posebnih odjela i prvih razreda, učiteljice te ostali zainteresirani sudjelovali su u radionicama kreativnih terapija.
U četvrtak je u jutarnjem terminu održana radionica „Plesna duga“, prikaz terapije pokretom i plesom. Radionicu su vodile S. Janković Marušić i Vanda Kos Jerković, a temeljila se na višedimenzionalnim senzo-motoričkim poticajima kojima se osvještavaju različite kvalitete kretanja te novi načini komunikacije i izražavanja ritmom, gestom i pokretom. U radionici se djeci omogućilo istraživanje svjesnosti o tijelu i samom sebi, radilo se na razvijanju samopoštovanja i regulacije emocija te socijalnih vještina. Bit plesnih aktivnosti je omogućavanje djetetu da iz mjesta nesigurnosti, tenzije i nezadovoljstva kreće prema sigurnosti, prihvaćanju i povezivanju sa sobom i drugima.
U četvrtak i petak, u popodnevnom terminu, pod vodstvom D. Marinića i Rusija Yosifova održana je radionica „Kako ja mogu pomoći drugima da uspiju?“, prikaz integrativne terapije. Ono što često zanemarujemo (ili čak možda ni ne znamo) jest da su tzv. „djeca s posebnim potrebama“ zapravo „djeca s posebnim darovima“. Koliko god njihov uspjeh ovisi o pomoći drugih zbog njihovih nedostataka, toliko mogu (i žele) pomoći drugima da uspiju. Iako uskraćenih osjetila, ili mogućnosti da dovoljno brzo i jasno razumiju nešto, takva djeca mogu daleko više osjetiti i doživjeti. Kroz različite plesne aktivnosti učenici i učiteljice radili su na međusobnom povezivanju, dijalogu i osvještavanju zajedništva.
U petak ujutro održana je radionica „Osjetila u igri i istraživanju“, art terapija pod vodstvom Heidi Bardot. Naglasak je bio na korištenju različitih osjetila u igri i istraživanju s različitim likovnim materijalima. Nakon eksperimentalne faze učenici su kreirali crteže te oblikovali trodimenzonalne uratke o kojima su zatim razgovarali.
Učenici i učiteljice rado su se uključili u aktivnosti ovogodišnjeg Dioniza. Naučili su mnogo novog i korisnog, od čega se nešto već primjenjuje u nastavi, a dobili su i pregršt novih ideja za daljnji rad. Važno je napomenuti da se zaista učilo kroz igru te da su se pritom svih sudionici dobro zabavili. Učiteljice napominju kako su vrlo zadovoljne te se nadaju pozivu na sudjelovanje u aktivnostima Dioniza i sljedeće godine.
Fotografije s radionica možete vidjeti u prilogu.
Kristina Klemen, defektolog, stručni suradnik