"Zajedno za zelenu, konkurentnu i uključivu Europu"
"Hrvatska i Norveška snažnije uz STEM"
"RaSTEMo zajedno za prosperitetnu budućnost"
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Prijepodne
1. sat 8:00 - 8:45
2. sat 8:50 - 9:35
3. sat 9:45 - 10:30
4 .sat 10:45 - 11:30
5. sat 11:35 - 12:20
6. sat 12:25 - 13:10
7./0. sat 13:10 - 13:55
Poslijepodne
1. sat 14:00 - 14:45
2. sat 14:50 - 15:35
3. sat 15:45 - 16:30
4. sat 16:45 - 17:30
5. sat 17:35 - 18:20
6. sat 18:25 - 19:10
Razvojni put edukacije djece s teškoćama tekao je kroz poznate tri faze. Prva faza pokazuje princip edukacije gdje su djeca s teškoćama smještana u udaljene institucije daleko od svoje obitelji da bi se u drugoj fazi kroz posebne škole i razrede u lokalnoj zajednici došlo do treće faze uključivanja djece u redovite razrede.
Kako raste svijest društva o diskriminaciji djece s teškoćama pokušavaju se pronaći i putovi njihova uključivanja u obrazovanje zajedno s ostalim vršnjacima. Može se konstatirati da je inkluzija popraćena intenzivnim i svakodnevnim radom više sudionika i praćena brojnim izazovima a provedba je moguća uz velike društvene promjene i to od državne razine do razine svake lokalne škole.
Ovim dokumentom OŠ „Vladimir Nazor“ Đakovo obvezuje se da će svim raspoloživim znanjima i sredstvima zajednički djelovati na proces jednakog uključivanja učenika s teškoćama u redoviti odgojno-obrazovni školski sustav pri čemu će voditi računa o specifičnostima koju pojedini učenici mogu imati i raditi samo u dobrobiti djetetovog zdravog rasta i razvoja.