"Zajedno za zelenu, konkurentnu i uključivu Europu"
"Hrvatska i Norveška snažnije uz STEM"
"RaSTEMo zajedno za prosperitetnu budućnost"
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Prijepodne
1. sat 8:00 - 8:45
2. sat 8:50 - 9:35
3. sat 9:45 - 10:30
4 .sat 10:45 - 11:30
5. sat 11:35 - 12:20
6. sat 12:25 - 13:10
7./0. sat 13:10 - 13:55
Poslijepodne
1. sat 14:00 - 14:45
2. sat 14:50 - 15:35
3. sat 15:45 - 16:30
4. sat 16:45 - 17:30
5. sat 17:35 - 18:20
6. sat 18:25 - 19:10
I ove godine u osnovnoj školi „Vladimir Nazor“ održane su planirane aktivnosti projekta „Lajkaj inkluziju“. Projektom je posebno važno pokazati svim učenicima škole kakve potencijale mogu imati djeca s teškoćama u razvoju, a glavni ciljevi su promicanje inkluzije, poticanje interakcije učenika s teškoćama u razvoju s učenicima redovne nastave, njegovanje suosjećajnosti i suradničkog odnosa među svim učenicima te uključivanje učenika s teškoćama u razvoju u sve aktivnosti škole i lokalne zajednice.
Snimka radio emisije Nevenovci:
Projekt je i ove godine predvodio projektni tim, kojega čini stručno razvojna služba škole, a posebno je važno istaknuti kako su aktivno uključeni i školski volonteri, učenici 7. i 8. razreda, koji su nesebičnim angažmanom doprinijeli ostvarivanju ciljeva.
U prvom polugodištu provedene su aktivnosti pod nazivom „Abeceda inkluzije“, ciklus radionica koje obuhvaćaju edukaciju učenika 1. do 4. razreda o osnovnim pojmovima inkluzije. Teme radionica bile su „Prava za sve!“ – upoznavanje učenika prvih razreda s pravima djeteta s posebnim naglaskom na prava djeteta s teškoćama u razvoju; „Vidim te – čujem te!“ – radionica za druge razrede kojoj je cilj razbijanje predrasuda i stereotipa koji se mogu javiti kod učenika; „Slavimo različitosti!“ – poticanje i razvijanje uvažavanja i tolerancije radionicom za učenike trećih razreda; „Pokušaj hodati u mojim cipelama“ – razvijanje empatije kao važne vrijednosti inkluzivnog obrazovanja kod učenika četvrtih razreda.
U drugom polugodištu provedene su aktivnosti kojima se naglašava važnost povezivanja učenika s teškoćama i učenika iz redovnih odjela. Aktivnosti započete u prvom polugodištu nastavile su se i u drugom i to tako da su se učenici četvrtih razreda, kroz zanimljive radionice, družili s učenicima iz skupina i posebnih odjela. Ove godine povezali smo kreativne sa sportskim aktivnostima i to kao pripremu za porjektni dan „Sport nas spaja“ u kojem će sudjelovati učenici naše škole te osnovne škole Julija Kempfa iz Požege. Ove školske godine projektu se pridružila i osnovna škola Matija Gubec Piškorevci. Suradnja je nastala na inicijativu stručnih suradnica defektologinja Kristine Klemen i Jasmine Bićanić te pedagoginje Monike Zrakić i to kroz izradu Školskog inkluzivnog dokumenta. U ponedjeljak, 10. travnja 2017. u osnovnoj školi Vladimir Nazor Đakovo održana je prva kreativna radionica. Sudjelovali su učenici posebnih odjela i skupina, učenici 4.b razreda te naši gosti, učenici 3. razreda osnovne škole Matija Gubec Piškorevci. Učenici su se družili, igrali društvene igre, učili jedni od drugih i zajedničkim snagama izradili medalje za sportska natjecanja. Druženje je bilo uspješno, ugodno i veselo. Druga radionica s jednakom temom održana je 3. svibnja, a sudjelovali su učenici posebnih odjela i skupina te učenici 4.a razreda. Posljednja radionica bila je posvećena sportskim aktivnostima, a sudjelovali su svi učenici posebnih odjela i skupina te učenici 4.c razreda. Na ovoj radionici učenici su isprobali i upoznali se s igrama koje će se održati na susretu s Požežanima. Na svim radionicama, učenici su se družili, sklapali nova prijateljstva, naučili nešto novo i kroz to druženje lijepo se zabavili. Uz pomoć učiteljica i volontera škole, druženja su prošla više nego uspješno!
Kruna aktivnosti projekta „Lajkaj inkluziju“ ove godine bit će projektni dan „Sport nas spaja“ u kojem će se sastati dvije škole s podjednakim brojem učenika s teškoćama u posebnim odjelima – naša škola te osnovna škola Julija Kempfa iz Požege. Suradnja je započeta u trećem mjesecu kad su učenici roditelji i učitelji škole posjetili Požegu i tamo proveli dan u kreativnim aktivnostima, druženju i upoznavanju grada. U Nazorovom tjednu, 25. svibnja, uzvraćamo gostoprimstvo planiranim sportskim aktivnostima te predstavljanjem škole kroz priredbu učenika i upoznavanjem našeg grada.