"Zajedno za zelenu, konkurentnu i uključivu Europu"
"Hrvatska i Norveška snažnije uz STEM"
"RaSTEMo zajedno za prosperitetnu budućnost"
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Prijepodne
1. sat 8:00 - 8:45
2. sat 8:50 - 9:35
3. sat 9:45 - 10:30
4 .sat 10:45 - 11:30
5. sat 11:35 - 12:20
6. sat 12:25 - 13:10
7./0. sat 13:10 - 13:55
Poslijepodne
1. sat 14:00 - 14:45
2. sat 14:50 - 15:35
3. sat 15:45 - 16:30
4. sat 16:45 - 17:30
5. sat 17:35 - 18:20
6. sat 18:25 - 19:10
Projekt „Sport nas spaja – sportske igre za učenike s teškoćama u razvoju ”, održan u okviru Nazorovog tjedna, nastao je na temelju ideje o ostvarenju suradnje s Osnovnom školom Julija Kempfa Požega koja je u svojem ustrojstvu i populaciji djece koju obuhvaća u svojem odgojno-obrazovnom radu vrlo slična našoj školi.
Osnovni cilj projekta bio je uključivanje učenika s teškoćama u razvoju koji pohađaju posebne odjele i odgojno-obrazovne skupine obje škole u za njih osmišljene i organizirane sportske igre pri kojima su učenici dobili priliku razvijati motorička znanja, dostignuća i sposobnosti. Važna komponenta cilja također je bila razvoj socijalnih vještina kroz upoznavanje i sklapanje prijateljstava s učenicima OŠ Julija Kempfa Požega.
U sportske i tjelovježbene aktivnosti bili su uključeni gotovo svi učenici s intelektualnim teškoćama obje škole te se na taj način pridonijelo poticanju njihovog višestranog psihosomatskog razvoja, razvijanju zdravstvene kulture kod učenika u svrhu očuvanja i unapređenja njihovog zdravlja, kao i razvoju motoričkih i funkcionalnih sposobnosti.
Osim toga, uspostavljeni su suradnički odnosi s OŠ Julija Kempfa Požega pri čemu je posebno vrijedna razmjena iskustava kako među učenicima, tako i među roditeljima učenika i svim zaposlenicima škola koji su se susreli. Međusobna suradnja zapečaćena je njegovanjem zajedništva kroz igru i druženje.
U pripremama za provedbu projekta kao i u aktivnostima samoga projektnog dana sudjelovali su ravnatelj, stručna služba škole, učitelji tjelesne i zdravstvene kulture, učiteljice defektologinje, niz drugih učitelja predmetne i razredne nastave, roditelji učenika s teškoćama u razvoju, školski majstori, učenici s teškoćama u razvoju te učenici volonteri. Svi su se oni pobrinuli da dan bude organiziran do posljednjeg detalja: da se isplaniraju aktivnosti, da se poštuje njihov vremenski slijed, da se osigura i pripremi potrebna sportska oprema za planirane aktivnosti, da se goste lijepo dočeka i isprati ih se darovima i medaljama za osvojena mjesta na natjecanju, koji su svi bili rukotvorine i rezultat kreativnog angažmana svih uključenih i gore spomenutih, pa i šire, te da nitko ne ostane ni gladan ni žedan, ni nezbrinut na bilo koji način. Pri provedbi projekta pomogli su nam i Turistička zajednica grada Đakova, kao i Dobrovoljno vatrogasno društvo Đakovo.
Svi učenici koji su se natjecali u sportskim disciplinama kuglanje, pikado, karike na marike, trčanje, bacanje vorteksa u dalj, poligon – štafetna igra, njih preko 60, poštovali su sportska pravila, surađivali su u timskom duhu, njegovali prijateljske odnose te sportsko ponašanje. Za svaku disciplinu proglašena su po prva tri mjesta i dodijeljene zlatna, srebrna i brončana medalja, no kako je samo sudjelovanje bilo važnije od pobjede, svi su se učenici na kraju okitili medaljama.
Učenike, njihove roditelje te učitelje i zaposlenike OŠ Julija Kempfa s time što se sve i kako radi u našoj školi upoznali smo odvevši ih na akademiju povodom Dana škole namijenjenu učenicima, a sa svojim zavičajem kroz temu i motive na izrađenim darovima. Time su ispunjeni svi očekivani ishodi ovoga projektnog dana i izvanučioničke nastave. Radujemo se nastavku suradnje te sljedećem susretu s dragim gostima, sada već našim prijateljima.