"Zajedno za zelenu, konkurentnu i uključivu Europu"
"Hrvatska i Norveška snažnije uz STEM"
"RaSTEMo zajedno za prosperitetnu budućnost"
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
I ove su godine učiteljice stranih jezika s učenicima odradile zanimljive aktivnosti povodom obilježavanja Europskog dana jezika, koji se obilježava 26. rujna, na redovnoj i izbornoj nastavi engleskog, njemačkog i mađarskog jezika.
Osmi razredi su na redovnoj nastavi engleskog jezika u skupinama rješavali tri online kviza na temu Europski dan jezika te izradili prezentaciju u bilo kojem obliku. 7.b i 7.c su na izbornoj nastavi njemačkog jezika rješavali radni listić i spajali strane izraze s odgovarajućim prijevodima, a 4.razredi izborne nastave njemačkog jezika su crtali zastave europskih zemalja.
Učenici 6.razreda su na izbornoj nastavi engleskog jezika pisali pjesme o jeseni na tri strana jezika - engleskom, njemačkom i mađarskom pomoću kreativne tehnike oluja ideja, nakon toga su uz pomoć ključnih riječi sastavljali pjesme te ih čitali u školskom parku.
7.c je na nastavi engleskog jezika izrađivao označivač stranica (bookmark) - na jednu stranu su pisali neku poruku na stranom jeziku, a s druge strane bojali zastavu neke europske zemlje. Treći razredi su crtali zastave europskih zemalja te učili nazive zemalja na engleskom.
Učenici 7.a razreda su izrađivali plakate na izbornoj nastavi engleskog jezika. Svaka skupina je izabrala jednu temu (sportovi, životinje itd.) te su uz ilustracije pisali riječi vezane uz tu temu na hrvatskom, engleskom i njemačkom jeziku.
Učenici predmetne koji polaze mađarski jezik su istraživali jezične raznolikosti u igri jezični lonac. Iz lonca su izvlačili karte zemalja EU i prevodili osnovne konverzacijske fraze na taj jezik. Koristili su internetske alate za prevođenje, povezivali zastave i karte iz lonca te provodili kratke dijaloge s ciljem upoznavanja na nekoliko europskih jezika.
Učenici 5.c razreda su na redovnoj nastavi engleskog jezika uz pomoć karte svijeta na engleskom jeziku tražili države Europe te učili koji se jezik priča u kojoj zemlji, a nakon toga su na nekom od europskih jezika pisali poruke svojim kolegama u razredu uz pomoć online alata za prevođenje.
Kakva je bila atmosfera na nastavi i neke od radova učenika možete vidjeti na sljedećoj poveznici: https://padlet.com/sanja_lisnjic/wwg2wfjtetzr7kl6
Sretan svima Europski dan jezika!
Učiteljice aktiva stranih jezika, OŠ Vladimir Nazor Đakovo