"Zajedno za zelenu, konkurentnu i uključivu Europu"
"Hrvatska i Norveška snažnije uz STEM"
"RaSTEMo zajedno za prosperitetnu budućnost"
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Kroz nastavu tehničke kulture učimo se crtanju pravokutnih projekcija složenog tijela. Zadatak za učenike je bio crtanje mreže kvadra, kocke i piramide ili trostrane prizme određenih dimenzija. Nakon što su učenici izrezali mrežu tijela, sastavili su sva 3 tijela (neki i više njih), potrebn je bilo napraviti božićni ukras od njih. Nakon sastavljanja sva tri tijela u cjelinu, zadatak im je bio prikazati složeno tijelo u pravokutnim projekcijama u mjerilu i kotirati.
Izrada tehničkih rješenja dio je eTwinnig projekta MALE TEHNIKE RADIONICE II
.