"Zajedno za zelenu, konkurentnu i uključivu Europu"
"Hrvatska i Norveška snažnije uz STEM"
"RaSTEMo zajedno za prosperitetnu budućnost"
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Učenici šestog razreda trebali su odgovoriti na pitanje gdje postaviti znak za svoju ulicu. Od materijala (tvrdi karton, hamer papir, balza, drveni štapić) koji su dobili svaki učenik je skicirao ideju, razradio je, nacrtao tehnički crtež i na kraju izradio maketu znaka koji bi predstavljao njihovu ulicu. Svaka ideja bila je drugačije razrađena.