"Zajedno za zelenu, konkurentnu i uključivu Europu"
"Hrvatska i Norveška snažnije uz STEM"
"RaSTEMo zajedno za prosperitetnu budućnost"
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
U sklopu projekta Internationa Woman in Science Day III obradili smo temu ŠTO ĆU BITI KADA ODRASTEM. Učenica osmog razreda Ariana Miholjek koja je sudjelovala na državnom natjecanju mladih tehničara napisala je što bi ona bila.
INŽENJER ARHITEKTURE
Kada odrastem htjela bih biti inženjer arhitekture. Arhitektima je posao digitalno ili na papiru izraditi ideju nekakve građevine (npr. obiteljska kuća, školska ustanova ili industrijska dvorana). Prilikom planiranja i pokretanja projekta, arhitekti razmišljaju o energetskoj učinkovitosti, te materijalima potrebnim za izgradnju i u suradnji sa dobavljačima radova izrađuju troškovnik, sa nadzornicima radova raspravljaju o pravnim okvirima posla i prikupljanju dozvola. Arhitekt tijekom stvarne izgradnje provjerava i bilježi kvalitetu i napredak gradnje. Najdraži dio ovoga posla mi je da moje ideje, radovi i nacrti postaju stvarnost, zato i želim raditi ovaj posao.
Ariana Miholjek, 8.b
Tehničar cestovnog prometa
Kad odrastem htjela bih biti tehničar cestovnog prometa. Tehničar cestovnog prometa prikuplja i analizira podatke koji su važni za pouzdano i sigurno odvijanje cestovnog prometa te, na temelju istih, organizira i provjerava ekonomično i sigurno korištenje cestovnih vozila u prijevozu putnika i tereta. Tehničari cestovnog prometa mogu raditi i u prometnoj policiji, na praćenju, analiziranju i predlaganju rješenja problema prometnih zastoja, učestalih prometnih prekršaja, prometnih zastoja i sličnih pitanja, sigurnosti, protočnosti i ekonomičnosti prometa.
Emma Krenek 8.b