"Zajedno za zelenu, konkurentnu i uključivu Europu"
"Hrvatska i Norveška snažnije uz STEM"
"RaSTEMo zajedno za prosperitetnu budućnost"
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Učenici odgojno-obrazovnih skupina i posebnih odjela škole u srijedu 6. travnja 2016. posjetili su jezero Borovik, koje se nalazi u bližoj okolici grada Đakova. Cilj izleta bilo je stjecanje navika zdravog življenja uz promicanje tjelesnih aktivnosti u prirodi. Zadaci učenika na izletu bili su: boravak na svježem zraku, šetnja prirodom uz jezero, vježbe disanja, istezanja i korektivne gimnastike, koje je vodio učitelj TZK. Dakle razvoj motoričkih sposobnosti, razvijanje i njegovanje svijesti o prednostima boravka u prirodi i zdravom načinu života, uključujući zdrav obrok za doručak te voće za užinu, i na posljetku socijalizacija učenika.
Sudionici izleta, učenici, njihovi roditelji te učitelji, okupili su se pred školom u 8.00 sati te u skupinama pošli na izlet osobnim automobilima učitelja i roditelja. Po dolasku na jezero, smjestili su se pod sjenicama ugostiteljskog objekta na jezeru te doručkovali na svježem zraku, s pogledom na jezero. Nakon doručka uslijedile su planirane aktivnosti. S velikog jezera prošetali su do maloga gdje je učitelj TZK vodio vježbe za učenike i roditelje nakon kojih su svi sudjelovali u natjecateljskim igrama poput povlačenja konopa i bacanja karika na marike. Kada je došlo vrijeme za užinu, izletnici su se vratili do velikog jezera gdje ih je dočekao ravnatelj škole s narančama. Nakon što su se osvježili narančama, a neki ipak i sladoledom, učenici su preostalo vrijeme izleta proveli u slobodnoj igri na obližnjem dječjem i nogometnom igralištu, dok su roditelji i učitelji proveli vrijeme u druženju i ugodnim razgovorima. U podne su izletnici bili spremni za povratak prema školi.
Pri našoj osnovnoj školi već dugi niz godina djeluju i rade četiri odgojno-obrazovne skupine, a revno i strpljivo ih vode četiri učiteljice-defektolozi.
Učenici su podijeljeni u četiri skupine prema dobnim razlikama, ali u većini aktivnosti skupine aktivno surađuju i međusobno se pomažu.
U radu s učenicima prati se propisani godišnji plan i program, no uz to se svakome učeniku pristupa potpuno individualno te se aktivnosti i zadaci usklađuju s njegovim interesima i mogućnostima.
Obilježavaju se svi važni i svečani datumi i dani kao što su Dani kruha. Dani jabuka. Svjetski dan štednje, Sveti Nikola, Božić i mnogi drugi.
Učiteljicama i defektolozima ove su se godine pridružile dvije pomoćnice u nastavi čime je njihov rad podignut na još višu znanstvenu razinu, a suradnja i razvitak kvalitetne emocionalne klime uvelike su potpomognuti i poboljšani.
Od školske godine 2001./2002. pri Osnovnoj školi „Vladimir Nazor” djeluje i radi odgojno-obrazovna skupina za djecu s posebnim potrebama UMR. Učenici su polazili istu skupinu s ciljem socijalizacije te su bili pod razredništvom defektologinje Valentine Maršić. Nakon nekoliko mjeseci skupina se dijeli na dvije skupine prema planu i programu za djecu s posebnim potrebama. Učenike od tada vode dvije defektologinje koje u radu prate nastavni plan i program, trude se pratiti i obilježavati sve značajnije datume i mnogo vremena provoditi povezujući obrazovne sadržaje sa živim iskustvom tako što se boravi na vanjskom zraku te posjećuje značajnije ustanove u gradu.
Školske godine 2005./2006. formirale su se 4 odgojno–obrazovne skupine zbog povećanja broja polaznika. Od tada djeluju i rade svakodnevno unapređujući svoja znanja i aktivnosti.
Kroz skupine je prošlo mnogo učenika i učiteljica. Neki su učenici završili školovanje, a drugi su pak prešli u druge ustanove i/ili centre.
Nastavni sadržaji obogaćen je nastavom vjeronauka pod vodstvom vjeroučiteljice te nastavom TZK koja se održava 1 sat tjedno u sportskoj dvorani. Uvelike su nam od pomoći didaktička sredstva što smo ih dobili kako od strane škole, tako i od brojnih donatora. U radu nam, također, veliku potporu pruža stručno–razvojna služba škole i ravnatelj, te suradnja s defektologinjama iz posebnih odjela i učiteljicama razredne nastave. Napredovanje učenika prati se svakodnevno u školskom procesu, ali je neizostavna i suradnja s roditeljima učenika.
Danas skupine pohađa 22 učenika pod vodstvom 4 učiteljice defektologinje koje se trude i ulažu sve svoje snage kako bi djeca napredovala iz dana u dan, te život i rad bio zanimljiviji, veseliji i kvalitetniji.
Dio naše školske zajednice čine i djeca koja su posebna, koja imaju velika srca i puno ljubavi za sve ljude koji ih okružuju. Isto tako njima je potrebna malo veća pomoć u učenju i svladavanju svakodnevnih životnih prepreka. To je 21 dijete različitih uzrasta. Oni su podijeljeni u 4 skupine prema uzrastu i sposobnostima, a za njih se brinu 4 učiteljice defektologinje koje imaju pomoć dviju asistentica. Korištenje didaktičkih igračaka olakšava njihovo učenje, a učenici koriste igračke firme Bauerfeind (firma se inače bavi proizvodnjom i prodajom ortopedskih pomagala). Upravo zato, firma je odlučila pomoći djeci u njihovom radu i darovali su im novi pribor. Djeca su izuzetno sretna i zadovoljna novim didaktičkim igračkama, a to su otvoreno pokazali.
Suradnja s firmom Bauerfeind započela je u rujnu 2011. godine, a učenici se nadaju da će njihova suradnja s firmom trajati što duže.