
"Zajedno za zelenu, konkurentnu i uključivu Europu"
"Hrvatska i Norveška snažnije uz STEM"
"RaSTEMo zajedno za prosperitetnu budućnost"
| « Rujan 2024 » | ||||||
| Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
| 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
| 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
| 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
| 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
| 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
| 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Učenici odgojno-obrazovnih skupina i posebnih odjela škole u srijedu 6. travnja 2016. posjetili su jezero Borovik, koje se nalazi u bližoj okolici grada Đakova. Cilj izleta bilo je stjecanje navika zdravog življenja uz promicanje tjelesnih aktivnosti u prirodi. Zadaci učenika na izletu bili su: boravak na svježem zraku, šetnja prirodom uz jezero, vježbe disanja, istezanja i korektivne gimnastike, koje je vodio učitelj TZK. Dakle razvoj motoričkih sposobnosti, razvijanje i njegovanje svijesti o prednostima boravka u prirodi i zdravom načinu života, uključujući zdrav obrok za doručak te voće za užinu, i na posljetku socijalizacija učenika.
Sudionici izleta, učenici, njihovi roditelji te učitelji, okupili su se pred školom u 8.00 sati te u skupinama pošli na izlet osobnim automobilima učitelja i roditelja. Po dolasku na jezero, smjestili su se pod sjenicama ugostiteljskog objekta na jezeru te doručkovali na svježem zraku, s pogledom na jezero. Nakon doručka uslijedile su planirane aktivnosti. S velikog jezera prošetali su do maloga gdje je učitelj TZK vodio vježbe za učenike i roditelje nakon kojih su svi sudjelovali u natjecateljskim igrama poput povlačenja konopa i bacanja karika na marike. Kada je došlo vrijeme za užinu, izletnici su se vratili do velikog jezera gdje ih je dočekao ravnatelj škole s narančama. Nakon što su se osvježili narančama, a neki ipak i sladoledom, učenici su preostalo vrijeme izleta proveli u slobodnoj igri na obližnjem dječjem i nogometnom igralištu, dok su roditelji i učitelji proveli vrijeme u druženju i ugodnim razgovorima. U podne su izletnici bili spremni za povratak prema školi.
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
Pri našoj osnovnoj školi već dugi niz godina djeluju i rade četiri odgojno-obrazovne skupine, a revno i strpljivo ih vode četiri učiteljice-defektolozi.
Učenici su podijeljeni u četiri skupine prema dobnim razlikama, ali u većini aktivnosti skupine aktivno surađuju i međusobno se pomažu.
U radu s učenicima prati se propisani godišnji plan i program, no uz to se svakome učeniku pristupa potpuno individualno te se aktivnosti i zadaci usklađuju s njegovim interesima i mogućnostima.
Obilježavaju se svi važni i svečani datumi i dani kao što su Dani kruha. Dani jabuka. Svjetski dan štednje, Sveti Nikola, Božić i mnogi drugi.
Učiteljicama i defektolozima ove su se godine pridružile dvije pomoćnice u nastavi čime je njihov rad podignut na još višu znanstvenu razinu, a suradnja i razvitak kvalitetne emocionalne klime uvelike su potpomognuti i poboljšani.
Od školske godine 2001./2002. pri Osnovnoj školi „Vladimir Nazor” djeluje i radi odgojno-obrazovna skupina za djecu s posebnim potrebama UMR. Učenici su polazili istu skupinu s ciljem socijalizacije te su bili pod razredništvom defektologinje Valentine Maršić. Nakon nekoliko mjeseci skupina se dijeli na dvije skupine prema planu i programu za djecu s posebnim potrebama. Učenike od tada vode dvije defektologinje koje u radu prate nastavni plan i program, trude se pratiti i obilježavati sve značajnije datume i mnogo vremena provoditi povezujući obrazovne sadržaje sa živim iskustvom tako što se boravi na vanjskom zraku te posjećuje značajnije ustanove u gradu.
Školske godine 2005./2006. formirale su se 4 odgojno–obrazovne skupine zbog povećanja broja polaznika. Od tada djeluju i rade svakodnevno unapređujući svoja znanja i aktivnosti.
Kroz skupine je prošlo mnogo učenika i učiteljica. Neki su učenici završili školovanje, a drugi su pak prešli u druge ustanove i/ili centre.
Nastavni sadržaji obogaćen je nastavom vjeronauka pod vodstvom vjeroučiteljice te nastavom TZK koja se održava 1 sat tjedno u sportskoj dvorani. Uvelike su nam od pomoći didaktička sredstva što smo ih dobili kako od strane škole, tako i od brojnih donatora. U radu nam, također, veliku potporu pruža stručno–razvojna služba škole i ravnatelj, te suradnja s defektologinjama iz posebnih odjela i učiteljicama razredne nastave. Napredovanje učenika prati se svakodnevno u školskom procesu, ali je neizostavna i suradnja s roditeljima učenika.
Danas skupine pohađa 22 učenika pod vodstvom 4 učiteljice defektologinje koje se trude i ulažu sve svoje snage kako bi djeca napredovala iz dana u dan, te život i rad bio zanimljiviji, veseliji i kvalitetniji.
Dio naše školske zajednice čine i djeca koja su posebna, koja imaju velika srca i puno ljubavi za sve ljude koji ih okružuju. Isto tako njima je potrebna malo veća pomoć u učenju i svladavanju svakodnevnih životnih prepreka. To je 21 dijete različitih uzrasta. Oni su podijeljeni u 4 skupine prema uzrastu i sposobnostima, a za njih se brinu 4 učiteljice defektologinje koje imaju pomoć dviju asistentica. Korištenje didaktičkih igračaka olakšava njihovo učenje, a učenici koriste igračke firme Bauerfeind (firma se inače bavi proizvodnjom i prodajom ortopedskih pomagala). Upravo zato, firma je odlučila pomoći djeci u njihovom radu i darovali su im novi pribor. Djeca su izuzetno sretna i zadovoljna novim didaktičkim igračkama, a to su otvoreno pokazali.
Suradnja s firmom Bauerfeind započela je u rujnu 2011. godine, a učenici se nadaju da će njihova suradnja s firmom trajati što duže.
