preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Vladimir Nazor" Đakovo

Login
STEM projekt

"Zajedno za zelenu, konkurentnu i uključivu Europu"

"Hrvatska i Norveška snažnije uz STEM"

"RaSTEMo zajedno za prosperitetnu budućnost"

Smart Light Bulb GIFs - Find & Share on GIPHY

            

 

Visit data.eeagrants.org and explore results from the EEA and Norway Grants. 

VIRTUALNA KNJIŽNICA
OŠ "VLADIMIR NAZOR" 
ĐAKOVO

  

E-sigurnost

 

 

 

 

VRIJEME

 

 

 

 
 
 
 
 
 
Anketa
Ovu školsku godinu namjeravam završiti s:





 

 

 

 

 

 

ŠKOLSKI INKLUZIVNI DOKUMENT

 

Kalendar
« Rujan 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

Vijesti iz CARNet-a
Korisno

Škola na daljinu
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Rezultati provedenog Upitnika o nastavi na daljinu
Autor: Verica Kuharić-Bučević, 27. 4. 2020.

U četvrtom tjednu nastave na daljinu u školi je proveden upitnik o, do tada. održanoj nastavi na daljinu. Upitnik su online ispunili učenici, roditelji i učitelji. Rezultate pogledati ovdje. 


 

SAŽETAK PROVEDENOG UPITNIKA O NASTAVI NA DALJINU

 

U četvrtom tjednu nastave na daljinu u školi je proveden upitnik o, do tada, održanoj nastavi na daljinu. Upitnik su online ispunili učenici, roditelji i učitelji.

Učenici razredne nastave prate nastavu putem Škole na trećem i putem uputa koje dobiju njihovi roditelji u grupama roditelja preko Vibera. Većina učenika je istaknula da sadržaje i zadatke na televizijskom programu u potpunosti razumiju (82% učenika) te da učiteljice umjerenom brzinom i dobro objašnjavaju nastavne sadržaje (83% učenika). Istaknuli su da su zadaci koje rješavaju kombinacija zadataka Škole na trećem i zadataka njihovih učiteljica. Zadatke koje dobiju od svojih učiteljica ocijenili su kao srednje prema teže zahtjevnim.  Vrijeme koje im je potrebno za praćenje programa Škole na trećem i rješavanje svih zadataka u prosjeku je do 4 sata dnevno. U praćenju nastave većini učenika ne treba ili samo ponekad treba pomoć. Nastavu na daljinu ocijenili su ocjenom 4,13. Najviše im nedostaju njihova učiteljica i prijatelji iz razreda.

            Učenici predmetne nastave rade po redovnom raspredu sati. Nastavu prate putem Teams-a te njih 92% ističe kako se u tome dobro snalaze. Što se tiče snalaženja u samoj nastavi na daljinu, 34% učenika se u potpunosti snalazi, a 54% učenika djelomično. Nedostaje im neposredni kontakt s učiteljima u objašnjavanju nastavnih sadržaja. Neki se učenici ipak teže snalaze budući da ovakav rad traži veću razinu samostalni i dobru razvijenost radnih navika. Učenici dnevno na nastavu na daljinu utroše 6 - 8 sati. U praćenju nastave i rješavanju zadataka  41% učenika ne treba pomoć, a 31% učenika pomoć treba ponekada. Istaknuli su da su im u početku najveći problemi nastave na daljinu bili tehničke prirode, a kod nekih učenika manja razina digitalnih kompetencija. Vlastiti uređaj za praćenje nastave na daljinu ima 93% učenika, a 7% uređaj dijeli s braćom ili sestrama. Nedostaje im živa interakcija s učiteljima i suučenicima. Nastavu na daljinu ocijenili su ocjenom 3,43.

Roditelji su u upitniku istaknuli da se oni i njihovo dijete u potpunosti snalaze u nastavi na daljinu (70%), a 28% ih je napisalo da se snalaze djelomično. Ponekad pomoć u praćenju nastave na daljinu i rješavanju zadataka traži  70% učenika, 19% to čini samostalno, a 11% traži stalnu pomoć. Neki roditelji su se teže snašli u organizaciji radnog dana svog djeteta, ali većina roditelja je radni dan učenika dobro strukturirala i uspostavila dobar odnos rada (školskih obveza) i slobodnog vremena djeteta. Roditelji su nastavu na daljinu ocijenili ocjenom 4,04. Istaknuli su da je roditeljska razina stresa u novonastaloj školskoj situaciji srednja prema velika.

Učitelji su istaknuli da su se jako dobro snašli u nastavi na daljinu 52,5%, a dobro se snašlo 47,5% učitelja. Istaknuli su da im takav vid nastave, što se tiče pripremanja, oduzima više vremena nego uobičajena nastava (77.5% više vremena, a 22,5 manje vremena). U radu s učenicima s teškoćama dobro su se snašli. U pripremanju nastave na daljinu surađuju često s kolegama, tj. članovima razrednog vijeća i sustručnjacima (42,5% često, a 27,5% ponekad). U radu koriste različite digitalne alate, platforme i digitalne sadržaje. Svoju bi nastavu ocijenili ocjenom 4,6. Istaknuli su da međusobno dobro surađuju pute virtualne zbornice. Zadovoljni su podrškom i pomoći koju im pruža stručno razvojna služba škole (psiholog, pedagog, edukacijski rehabilitator i knjižničar). Razinu stresa u novonastaloj školskoj situaciji procijenili su kao veliku (ocjena 3,98).

 

 

Đakovo, 15. travnja 2020.                                        

Stručni suradnik:

Verica Kuharić Bučević, dipl. pedagog

                                                                                                         

                                                                                                                   



Priloženi dokumenti:
RODITELJI.pdf (706.92 KB)
UCENICI_PREDMETNA_NASTAVA.pdf (682.85 KB)
UCENICI_RAZREDNA_NASTAVA.pdf (675.34 KB)
UCITELJI.pdf (704.97 KB)


[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju