"Zajedno za zelenu, konkurentnu i uključivu Europu"
"Hrvatska i Norveška snažnije uz STEM"
"RaSTEMo zajedno za prosperitetnu budućnost"
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Povodom Dana škole učenici 4.c razreda odlučili su produbiti znanje o piscu po kojem naša škola nosi ime te proučiti neke legende i priče koje je napisao vezane uz ranu povijest Hrvatske domovine koju trenutno uče u sklopu nastave Prirode i društva.
Više pročitajte pod OPŠIRNIJE.
Nakon prezentacije života, rada i djela Vladimira Nazora, učenici su imali kratki kviz s nepotpunim QR kodom koji su uz pomoć svojih odgovora popunjavali te mobilnim uređajima očitavali. Kod je donosio rješenje na pitanje Tko je jedan od glavnih likova teksta kojeg ćemo čitati?. Čitali smo legendu Vođa Hrvat i njegova djeca te priču Kruna Petra Krešimira koje su izdane u Nazorovoj knjizi za djecu Priče i legende iz hrvatske povijesti. Analizirali smo tekstove, uspoređivali ono što smo naučili o povijesti Hrvata s pročitanim tekstovima te izdvojili poruke iz tekstova o miru, radu i plemenitosti.
Za kraj, kao rođendanski poklon Vladimiru Nazoru, svaki je učenik osmislio vlastitu ilustraciju jednog od dvaju tekstova koje smo na satu čitali. Kako je izgledao naš dan, možete pogledati na fotografijama.