preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Vladimir Nazor" Đakovo

Login
STEM projekt

"Zajedno za zelenu, konkurentnu i uključivu Europu"

"Hrvatska i Norveška snažnije uz STEM"

"RaSTEMo zajedno za prosperitetnu budućnost"

Smart Light Bulb GIFs - Find & Share on GIPHY

            

 

Visit data.eeagrants.org and explore results from the EEA and Norway Grants. 

VIRTUALNA KNJIŽNICA
OŠ "VLADIMIR NAZOR" 
ĐAKOVO

  

E-sigurnost

 

 

 

 

VRIJEME

 

 

 

 
 
 
 
 
 
Anketa
Ovu školsku godinu namjeravam završiti s:





 

 

 

 

 

 

ŠKOLSKI INKLUZIVNI DOKUMENT

 

Kalendar
« Rujan 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

Vijesti iz CARNet-a
Korisno

Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Lajkaj inkluziju - pravo na igru
Autor: Jasna Mikić, 18. 4. 2016.

Dijete od rođenja istražuje svijet i otkriva svoje mogućnosti kroz igru. Igra je pravo svakog djeteta, bitan je dio odrastanja i formiranja osobnosti. Kroz igru dijete uči o sebi, drugima i okolini. Djetinjstvo bez igre i druženja s prijateljima je nezamislivo. U igri se izražavaju radoznalost, osjetljivost, fizička aktivnost, potreba za suradnjom i zajedništvom među sudionicima. Ona oslobađa od napetosti, olakšava frustracijske situacije, rješava konflikte i zadovoljava dječje želje i potrebe.


U sklopu projekta „Lajkaj inkluziju“ u četvrtak 14. travnja 2016. održana je radionica „Pravo na igru“. Cilj radionice je bio povezati učenike s teškoćama u razvoju s ostalim učenicima.

U radionici su sudjelovali učenici odgojno-obrazovnih skupina, posebnih odjela i 4. c razreda. Početnom aktivnošću potaknuli smo interakciju među učenicima. Podjeljeni u skupine učenici su igrali društvene igre koje su donijeli učenici odgojno obrazovnih skupina. Nakon upoznavanja slijedile su aktivnosti: kuglanje, pogađanje predmeta iz kutije, igra „karike na marike“ i  „školica“. Za potrebe igre „školica“ Univerzal je donirao školi boju za beton kako bi učenici u školskom dvorištu mogli iscrtati „školicu“ čiji je cilj za vrijeme velikog odmora potaknuti učenike odgojno-obrazovnih skupina, posebnih odjela i redovne nastave na zajedničku igru.   

 Kroz igre učenici su naučili kako nekoga pozvati na igru, prihvatiti poraz i naći ulogu za nekoga tko ju nema. Igre su se pokazale kao vodeće aktivnosti koje su potaknule učenike na interakciju, suradnju, zajedništvo, uvažavanje različitosti i stvaranje novih prijateljstava. 

  





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju