"Zajedno za zelenu, konkurentnu i uključivu Europu"
"Hrvatska i Norveška snažnije uz STEM"
"RaSTEMo zajedno za prosperitetnu budućnost"
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
U sklopu projekta „Lajkaj inkluziju“ u studenom su održane radionice u trećim razredima pod nazivom „Slavimo različitosti, s naglaskom uvažavanja djece s teškoćama“. Cilj je bio potaknuti učenike na međusobno prihvaćanje i uvažavanje različitosti, odnosno potaknuti toleranciju kod učenika.
Uvodnom aktivnošću „Zagrli prijatelja“ stvorena je međusobna povezanost i uvažavanje različitosti - tolerancije. Učenici su shvatili da se svi razlikujemo, ali da te različitosti trebamo uvažavati. Zatim je slijedila aktivnost „Pahuljice“. Iako su imali iste upute, svaki je učenik izradio drugačiju pahuljicu. Učenici su zajednički zaključili da smo u tim svojim različitostima ipak svi jednaki. U glavnoj aktivnosti učenici su podijeljeni u skupine prema boji papirića. Samo dva učenika imala su drugačiju boju papirića. Ovom aktivnošću učenici su shvatili što znači biti odbačen te da treba prihvatiti različitosti. Nakon toga, učenici su rješavali problemske situacije koje su se odnosile na svakodnevne probleme kojima se suočavaju djeca s teškoćama (problemi s vidom i sluhom, nepokretnost, nemogućnost pristupa školi, kazalištu). Učenici su predložili različite oblike pomoći za svaku od navedenih situacija.
Zaključak radionice je da svi imamo pravo na različitosti - mali, veliki, djevojčice, dječaci, djeca koja imaju problema s vidom, sluhom, koja su u kolicima i da te različitosti trebamo uvažavati, prihvaćati i voljeti.
Radionicu su u suradnji izradile pedagoginja Josipa Bošković, pripravnica i Verica Kuharić Bučević, mentor, a istu je provela Josipa Bošković.