"Zajedno za zelenu, konkurentnu i uključivu Europu"
"Hrvatska i Norveška snažnije uz STEM"
"RaSTEMo zajedno za prosperitetnu budućnost"
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
U sastavu projekta „Lajkaj inkluziju“ održane su radionice u drugim razredima pod nazivom „Vidim te čujem te“. Radionice su održane u studenom. Cilj rada s učenicima prvenstveno je bio približavanje teškoća koje njihovi vršnjaci mogu imati te razbijanje stereotipa i predrasuda koje se mogu pojaviti.
Početnom aktivnošću „Različiti smo, ali i jednaki“ osvijestili smo različitosti i sličnosti među nama. Učenici su pokušali zamisliti da im u razred dolazi novi prijatelj koji je u invalidskim kolicima. Uslijedio je razgovor o tome kako bi ga prihvatili te na koji način bi mu pomogli da se uklopi u njihov razred. Zatim su učenici imali priliku „stati u cipele“ učenika s teškoćama. Zaigrali smo igre „Dan noć“ i „Zrcalo“, ali tako da je jedan učenik imao povez na očima, a drugi čepiće u ušima. U razgovoru o tome kako su se ova dva učenika osjećala, zaključili smo kako im nije bilo ugodno kad nisu mogli sudjelovati u igri, osjećali su se isključeno. Važan zaključak bio je i taj te da moramo biti pažljivi u odabiru aktivnosti kad imamo prijatelja s teškoćama u društvu. Uslijedilo je razbijanje predrasuda koje možemo imati. Nakon što je defektologinja pročitala jedan stav, dizanjem ruku učenici su trebali odlučiti je li izrečeno istina ili je predrasuda. Ukoliko se radilo o predrasudi puknuli smo balon i na taj način istu razbili.
U završnom dijelu radionice zadatak učenika bio je u grupama napisati poruku na koji način bi pomogli u uključivanju novog slijepog prijatelja u razred. Poruke su pročitali i zaključili kako im nebi bio problem prihvatiti prijatelja s teškoćama i uključiti ga u sve aktivnosti razreda.