"Zajedno za zelenu, konkurentnu i uključivu Europu"
"Hrvatska i Norveška snažnije uz STEM"
"RaSTEMo zajedno za prosperitetnu budućnost"
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Što su Platonova tijela? Kako ih možemo povezati s prirodom? Kako znanstvenici tumače poliedre? Koja su matematička svojstva Platonovih tijela?
Na nastavi matematike učenici osmih razreda tražili su odgovore na postavljena pitanja te su na kraju istraživanja izrađivali modele Platonovih tijela: tetraedar (omeđen s 4 jednakostranična trokuta), heksaedar (omeđen sa 6 kvadrata), oktaedar (omeđen s 8 jednakostraničnih trokuta), dodekaedar (omeđen s 12 pravilnih peterokuta) i ikosaedar (omeđen s 20 jednakostraničnih trokuta).
Izrađene modele pogledajte pod opširnije!
Marijana Matković, prof.