"Zajedno za zelenu, konkurentnu i uključivu Europu"
"Hrvatska i Norveška snažnije uz STEM"
"RaSTEMo zajedno za prosperitetnu budućnost"
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
"The STEM FOR PLANET EARTH project/programme is funded by Iceland, Liechtenstein and Norway throught the EEA Grants and Norway Grants".
Working together for a green, competitive and inclusive Europe.
Projekt odabran za financiranje u okviru poziva "Jačanje STEM vještina u osnovnim školama i razvoj regionalnih znanstvenih centara za osnovnoškolski odgoj i obrazovanje u STEM području".
www.eeagrants.org www.norwaygrants.org
Partner Otvorena računalna radionica »Svi smo protiv« održao je edukaciju pod nazivom Metodologija STEM podučavanja. Na edukaciji sudjelovalo je 9 učitelja koji su uključeni u projekt. Predavač Krešimir Čanić održao je predavanje o metodama podučavanja u STEM području od kojih je posebno istaknuo: učenje uz pokušaj i pogrešku, učenje modelom, učenje uz nagradu i kaznu te učenje uvidom. U drugom dijelu edukacije predavač Mladen Plazibat govorio je o važnosti popularizacije znanosti i STEM područja u školama. Na kraju se vodio ugodan razgovor u kojem su se izmjenjivala dosadašnja stečena iskustva u podučavanju.
STEM teaching methodology
The partner Otvorena računalna radionica “Svi smo protiv“ held an education called “STEM teaching methodology“. Nine teachers included in the project participated in the education. The lecturer Krešimir Čanić held a lecture on teaching methods in the STEM field, of which he particularly emphasized: learning by trial and error, learning by model, learning by reward and punishment and learning by insight. In the second part of the education, the lecturer Mladen Plazipat spoke about the importance of popularizing science and STEM fields in schools. At the end, there was a pleasant conversation in which the previous experiences in teaching were exchanged.
Prevela: Snježana Krišto, prof.