"Zajedno za zelenu, konkurentnu i uključivu Europu"
"Hrvatska i Norveška snažnije uz STEM"
"RaSTEMo zajedno za prosperitetnu budućnost"
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
"The STEM FOR PLANET EARTH project/programme is funded by Iceland, Liechtenstein and Norway throught the EEA Grants and Norway Grants".
Working together for a green, competitive and inclusive Europe.
Projekt odabran za financiranje u okviru poziva "Jačanje STEM vještina u osnovnim školama i razvoj regionalnih znanstvenih centara za osnovnoškolski odgoj i obrazovanje u STEM području".
www.eeagrants.org www.norwaygrants.org
Nakon odslušanih edukacija i odrađenih radionica o novim metodama STEM podučavanja, učitelji projektnog tima krenuli su s izradom kurikuluma za svojih dvanaest izvannastavnih aktivnosti. Iz odličnog timskog rada i suradnje stvorene su ideje za izvannastavne aktivnosti koje imaju cilj promovirati STEM područja i pobuditi veći interes kod učenika. Novim metodama podučavanja učenike se stavlja u prvi plan kod provedbi aktivnosti. Učenici će kroz ove izvannastavne aktivnosti steći nova znanja i vještine te pobliže upoznati svrhu STEM-a u svakodnevnom životu.
DEVELOPMENT OF THE CURRICULUM OF EXTRACURRICULAR ACTIVITIES
After listening to training and completing workshops on new STEM teaching methods, the teachers of the project team started creating the curriculum for their twelve extracurricular activities. From excellent teamwork and cooperation, ideas were created for extracurricular activities that aim to promote STEM fields and arouse greater interest among students. With new teaching methods, students are placed in the foreground when implementing activities. Through these extracurricular activities, students will acquire new knowledge and skills and learn more about the purpose of STEM in everyday life.