"Zajedno za zelenu, konkurentnu i uključivu Europu"
"Hrvatska i Norveška snažnije uz STEM"
"RaSTEMo zajedno za prosperitetnu budućnost"
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
"The STEM FOR PLANET EARTH project/programme is funded by Iceland, Liechtenstein and Norway throught the EEA Grants and Norway Grants".
Working together for a green, competitive and inclusive Europe.
Projekt odabran za financiranje u okviru poziva "Jačanje STEM vještina u osnovnim školama i razvoj regionalnih znanstvenih centara za osnovnoškolski odgoj i obrazovanje u STEM području".
www.eeagrants.org www.norwaygrants.org
Bližimo kraju izrade dvanaest Kurikuluma izvannastavnih aktivnosti koje će Stemovci provoditi s učenicima uključenima u projekt. Nazivi izvannastavnih aktivnosti su Veliki prasak, Prvi organizmi, Geološka doba, Promjena godišnjih doba, Uvjeti na Zemlji, Budimo odgovorni, Od sadnje do proizvoda, Drži biljku na životu, Eko laboratorij, Bespilotne letjelice, Sušare za bilje, Mali znanstvenik. Stemovci će kroz navedene izvannastavne aktivnosti primjenjivati nove metode podučavanja u STEM područjima (matematici, fizici, prirodi, biologiji, kemiji i informatici). U aktivnostima sudjeluje ukupno 150 učenika uključujući 10 darovitih i 25 učenika s teškoćama koji će biti raspoređeni po aktivnostima sukladno zajedničkoj odluci učitelja i učenika tijekom provedbe projekta.
CREATION OF THE CURRICULUM
We are nearing the end of creating twelve Curricula of extracurricular activities that Stemovci will implement with the students involved in the project. The names of the extracurricular activities are Big Bang, First Organisms, Geological Age, Change of Seasons, Conditions on Earth, Let's Be Responsible, From Planting to Product, Keep the Plant Alive, Eco Laboratory, Unmanned Aerial Vehicles, Herb Dryers, Little Scientist. Students from STEM will apply new teaching methods in STEM fields (mathematics, physics, nature, biology, chemistry, and computer science) through the mentioned extracurricular activities. A total of 150 students participate in the activities, including 10 gifted and 25 students with disabilities who will be assigned to the activities by the joint decision of teachers and students during the implementation of the project.