"Zajedno za zelenu, konkurentnu i uključivu Europu"
"Hrvatska i Norveška snažnije uz STEM"
"RaSTEMo zajedno za prosperitetnu budućnost"
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
"The STEM FOR PLANET EARTH project/programme is funded by Iceland, Liechtenstein and Norway throught the EEA Grants and Norway Grants".
Working together for a green, competitive and inclusive Europe.
Projekt odabran za financiranje u okviru poziva "Jačanje STEM vještina u osnovnim školama i razvoj regionalnih znanstvenih centara za osnovnoškolski odgoj i obrazovanje u STEM području".
www.eeagrants.org www.norwaygrants.org
Županijsko stručno vijeće učitelja biologije održano je u četvrtak, 17. svibnja, u OŠ Vladimir Nazor, u Čepinu. Na skupu su sudjelovale učiteljice Ana Maršić i Marijana Matković, predstavljajući STEM projekt naše škole. Sudionici skupa bili su oduševljeni ciljem i vrijednošću projekta te s velikom znatiželjom očekuju prezentaciju provedbe projekta i projektnog zadatka koja će se održati na završnoj konferenciji, u zadnjem mjesecu provedbe projekta.
Ovom prilikom zahvaljujemo se voditeljici županijskog stručnog vijeća, Moniki Pavić, na pozivu.
PROJECT PRESENTATION - COUNTY EXPERT COUNCIL OF BIOLOGY TEACHERS
The county expert council of biology teachers was held on Thursday, May 17, at Vladimir Nazor elementary school in Čepin. The meeting was attended by teachers Ana Maršić and Marijana Matković, presenting the STEM project of our school. The participants of the meeting were enthusiastic about the goal and value of the project and are eagerly awaiting the presentation of the implementation of the project and the project task, which will be held at the final conference, in the last month of the project's implementation.
On this occasion, we would like to thank the head of the county expert council, Monika Pavić, for the invitation.