"Zajedno za zelenu, konkurentnu i uključivu Europu"
"Hrvatska i Norveška snažnije uz STEM"
"RaSTEMo zajedno za prosperitetnu budućnost"
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
"The STEM FOR PLANET EARTH project/programme is funded by Iceland, Liechtenstein and Norway throught the EEA Grants and Norway Grants".
Working together for a green, competitive and inclusive Europe.
Projekt odabran za financiranje u okviru poziva "Jačanje STEM vještina u osnovnim školama i razvoj regionalnih znanstvenih centara za osnovnoškolski odgoj i obrazovanje u STEM području".
www.eeagrants.org www.norwaygrants.org
Nakon povratka sa studijskog putovanja sa Islanda, učitelji su razgovarali s učenicima uključenima u projektni zadatak o zajedničkoj suradnji s partnerom te novim spoznajama, zaključcima do kojih su došli u toj suradnji.
Druga faza projekta je eksperimentalni dio (prikupljanje podataka i bilježenje zapažanja kroz izvođenje pokusa/eksperimenta, obrada i analiza prikupljenih podataka, izrada prezentacije rezultata i tijeka izvođenja pokusa/eksperimenta). Učenici su odradili drugu fazu projektnog zadataka dok su učitelji pomagali, usmjeravali i nadzirali njihov rad.
PROJECT TASK - SECOND PHASE
After returning from the study trip from Iceland, the teachers talked with the students involved in the project assignment about the collaboration with the partner and the new insights and conclusions they reached in that collaboration.
The second phase of the project is the experimental part (data collection and recording of observations through the execution of the experiment/experiment, processing, and analysis of the collected data, making a presentation of the results and the course of the experiment/experiment). The students completed the second phase of the project tasks while the teachers helped, guided, and supervised their work.