"Zajedno za zelenu, konkurentnu i uključivu Europu"
"Hrvatska i Norveška snažnije uz STEM"
"RaSTEMo zajedno za prosperitetnu budućnost"
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
"The STEM FOR PLANET EARTH project/programme is funded by Iceland, Liechtenstein and Norway throught the EEA Grants and Norway Grants".
Working together for a green, competitive and inclusive Europe.
Projekt odabran za financiranje u okviru poziva "Jačanje STEM vještina u osnovnim školama i razvoj regionalnih znanstvenih centara za osnovnoškolski odgoj i obrazovanje u STEM području".
www.eeagrants.org www.norwaygrants.org
Zemlja nije oduvijek izgledala kao što danas izgleda niti danas izgleda kao što će izgledati u budućnosti. Životni uvjeti tijekom povijesti Zemlje, ali i zastupljenost pojedinih vrsta i skupina, su različiti. Prošlost Zemlje podijeljena je na nekoliko većih razdoblja – geoloških doba. Učenici, uključeni u izvannastavnu aktivnost pod nazivom Geološka doba, istražuju, bilježe i analiziraju životne uvjete tijekom geoloških doba. Istražuju razvoj biljnih vrsta kroz geološku povijest Zemlje te važnost prilagodbi organizama u svrhu preživljavanja. Ana Grizelj
EXTRACURRICULAR ACTIVITY - THE GEOLOGICAL AGE
The earth has not always looked like it does today, nor does it look like it will look like it in the future. Living conditions throughout the history of the Earth, as well as the representation of individual species and groups, are different. The Earth's past is divided into several major periods - geological ages. Students, involved in an extracurricular activity called Geological Age, research, record and analyze living conditions during geological ages. They investigate the development of plant species through the geological history of the Earth and the importance of adaptations of organisms for survival.Ana Grizelj