"Zajedno za zelenu, konkurentnu i uključivu Europu"
"Hrvatska i Norveška snažnije uz STEM"
"RaSTEMo zajedno za prosperitetnu budućnost"
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
"The STEM FOR PLANET EARTH project/programme is funded by Iceland, Liechtenstein and Norway throught the EEA Grants and Norway Grants".
Working together for a green, competitive and inclusive Europe.
Projekt odabran za financiranje u okviru poziva "Jačanje STEM vještina u osnovnim školama i razvoj regionalnih znanstvenih centara za osnovnoškolski odgoj i obrazovanje u STEM području".
www.eeagrants.org www.norwaygrants.org
Učenici 1., 2., 3. i 4. razreda PŠ Ivanovci, uključeni u izvannastavnu aktivnost „Od biljke do gotovog proizvoda“ su tijekom proteklog razdoblja vrijednim ručicama pripremali tlo u dvorištu škole za sadnju biljaka. Ovoj aktivnosti su prethodili pokusi kojima su učenici uočili koje uvjete života biljke moraju imati za nesmetani rast i razvoj. Upoznavanje i istraživanje bioraznolikosti je prethodilo sadnji. Nakon sadnje nastavljena je briga o biljkama redovitim zalijevanjem, okopavanjem i čupanjem trave. Potaknuti navedenim aktivnostima učenici su izvodili zaključke vezane uz rast i razvoj biljke i pri tome uočavali životne cikluse na biljkama. Aktivnostima oko biljaka učenici razvijaju svijest i o potrebi smanjenja utjecaja onečišćenja na biljke i život na Zemlji, a sve u svrhu očuvanja planeta. Nada NIkolić
FROM THE PLANT TO THE FINISHED PRODUCT - EXTRACURRICULAR ACTIVITY
Students of the 1st, 2nd, 3rd, and 4th grades of PŠ Ivanovci, involved in the extracurricular activity "From a plant to a finished product", prepared the soil in the schoolyard for planting plants with their hard hands during the past period. This activity was preceded by experiments in which the students observed the living conditions that plants must have for unhindered growth and development. Getting to know and researching biodiversity preceded the planting. After planting, the care of the plants continued with regular watering, hoeing, and pulling the grass. Stimulated by the mentioned activities, the students drew conclusions related to the growth and development of plants and observed the life cycles of plants. Through activities around plants, students develop an awareness of the need to reduce the impact of pollution on plants and life on Earth, all to preserve the planet.Nada Nikolić