"Zajedno za zelenu, konkurentnu i uključivu Europu"
"Hrvatska i Norveška snažnije uz STEM"
"RaSTEMo zajedno za prosperitetnu budućnost"
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Stručni suradnik psiholog: Karmen Galić, prof.
Radno iskustvo: 22 godine
Radno vrijeme : 8 - 14 ili 13 - 19 h
Srijeda: 10 - 16 h
Ponedjeljak i petak: parna smjena (2.,4.,6.,8. r.)
Utorak i četvrtak: neparna smjena ( 1.,3.,5.,7. r)
Telefon stručne službe: 031 813 685
Kontakti i informacije: možete me kontaktirati telefonski,
- putem razrednika
- osobno, u uredu psihologa
- u sklopu informacija učiteljica i razrednika, prema dogovoru
Dragi roditelji i učenici!
Naše upoznavanje i druženje započinje već prije nego što vaše dijete postane učenik. Upoznajemo se prilikom pregleda za upis u prvi razred. Oni su važni jer obilježavaju trenutak kada je vaše dijete spremno za polazak u školu.
Kroz prvi razred zajedno pratimo dijete, sad već učenika u njegovom radu i napredovanju. Usvajanje gradiva je bitno, ali bar jednako toliko je važno i emocionalno i socijalno sazrijevanje. Upoznajemo se, družimo, razgovaramo, učimo rješavati probleme u učionici i izvan nje. Djeca obično rado dolaze u sobu za razgovor, druženje i rješavanje problema.
U razrednoj nastavi je važno usvojiti temelje budućeg školskog rada – učenja, a temelj učenja je uspješno savladavanje vještine čitanja. Zato čitanju, navici, tehnici, brzini i razumijevanju posvetimo veliku pažnju.
(Nađite uvijek vremena za priču i razgovor s djetetom, što prije i što češće.)
Rastemo zajedno. Rješavamo i učimo rješavati probleme koje nosi odrastanje.
Stvaramo osobna i razredna pravila. Učimo poštovati različitosti. Pomagati drugima.
A kada nešto pođe „krivo“ tu smo kako bi pomogli, razumjeli, poboljšali, naučili.
Razred je važna zajednica, razred je prava „škola života“, suživota, tolerancije, prijateljstva, opraštanja. Kroz teškoće i sukobe ponekad, djeca rastu i sazrijevaju.
U petom razredu moraju se još više osamostaliti i usvojiti tehnike učenja značajne za buduće školovanje. Moraju se razvijati. Ali, nije svima isto.
Neuspješan učenik individualizacijom može postati uspješan…
Prateći dijete od ulaska u školu pa do kraja osmog razreda, shvaćamo da to nije lak put. Osvrnuvši se na taj put, često puta vidimo, da je gotovo nužno da se pojave poteškoće i krize.
U školi vidimo što vi možda ne vidite. Vi vidite ono što mi ne možemo. Zajedno vidimo i možemo više. Ponekad i puno više.
Pružiti djetetu podršku na putu njegovog zdravog odrastanja.
Moguće teme, prijedlozi ili, jednostavno ono što bi vas moglo zanimati:
- ŠKOLSKI NEUSPJEH IMA RAZLIČITE UZROKE -
- MOJE DIJETE SLABIJE ČITA -
- ŠTO JE DISLEKSIJA? –
- NEMIRAN JE, IMA LI A D H D ? -
- STRAH JE NORMALAN -
- IMA PROBLEMA S MATEMATIKOM -
- MUČE GA SLOVA -
- TEŠKO SE KONCENTRIRA -
- NEMIRAN JE -
- MISLIM DA MU SE SAMO NE UČI ?! -
- JE LI SAMO NEUREDAN ILI ?.....
– U ČEMU JE NAJBOLJI? –
- KAKO IZABRATI ZANIMANJE? –
- KADA I ZAŠTO PRILAGODBA PROGRAMA? –
- KAKO OJAČATI SAMOPOUZDANJE DJETETA? –
- KAKO POTAKNUTI SAMOKONTROLU? -
- ŠTO SU PSIHOSOMATSKE SMETNJE? –
- POŠTUJE LI PRAVILA ZAJEDNICE? –
- MISLIM DA JE MOJE DIJETE DAROVITO -
- KAKO REAGIRA NA STRESOVE ? -
- MOJE DIJETE LOŠE PIŠE, JE LI TO DISGRAFIJA? -
- ČESTO JE NEPOSLUŠAN I PRKOSAN -
- SVAKO DIJETE TREBA POTICAJE –
(najviše upravo ona djeca kod kojih je nešto krenulo u krivom smjeru)
Neka odlazak psihologu bude pozitivno iskustvo za sve: osjećaj suradnje, podrške, razumijevanja problema, traženja rješenja, stjecanja znanja i vještina, povjerenja koje se razvija između roditelja, djeteta i škole.
Za bolje rješavanje životnih i školskih problema koji nas svakodnevno okružuju.
Jer, „cilj života nije savršenstvo,
Cilj života je trajni proces usavršavanja,sazrijevanja i unapređivanja.
Ako tome težimo sigurno smo na pravom putu. I zapamtite: nema toga kuhara koji nije bar jednom presolio juhu.
I jedna vježba za kraj: ( za sve i za svakoga):
Nažalost, istina je da bolje pamtimo negativne događaje (oni su važni), zato svake večeri prije spavanja podsjetite sebe i svoju djecu na one dobre i pozitivne, pa nabrojite po TRI DOBRE STVARI koje su se svakom od vas taj dan dogodile.
TRI DOBRE STVARI DANAS: _________________________
__________________________
__________________________
Pohvalite, komentirajte, smijte se zajedno, budite poticajni i vedri!
S vremenom, lakše ćete se nositi s posljedicama stresa i osjećat ćete obično -zadovoljstvo.
Okrenite misli prema dobrom u sebi, u svom djetetu…. I dogodit će se POZITIVNA PROMJENA, PREOKRET, POMAK….
Dakle, obično:“ Što si danas dobro učinio ?“ - može učiniti puno.
Zajedno, možemo pronaći put i do težih rješenja i odgovora na pitanje što još možeš učiniti uz moju pomoć i vlastitim snagama koje posjeduješ.
Sretno i uspješno odrastanje želi vam psihologinja.
Smjernice za lakše čitanje i učenje :