« Kolovoz 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Dan sigurnijeg interneta ove se godine obilježavao 11. veljače. Učenici naše škole imali su priliku saznati nešto novo o tome kako Internet funkcionira te kako se zaštititi od njegovih negativnih utjecaja.
Radionice koje promiču sigurniju i odgovorniju upotrebu interneta i online tehnologije s učenicima nižih razreda provela je školska knjižničarka Maja Mrgić. Učenici prvog razreda igrali su društvenu igru kroz koju su naučili kako se pravilno ponašati u pristupanju internetu, ali i koja ponašanja nisu poželjna.
Učenici drugog razreda imali su priliku razgovarati o zaštiti svojih osobnih podataka te su naučili što je to digitalni trag. Učenici su izradili plakat koji sadrži podsjetnik na to što sve uključuje njihov digitalni trag, tako da se u budućnosti mogu odgovornije ponašati na internetu.
U trećem je razredu s učenicima provedena radionica koja je ponašanje na internetu metaforički prikazala kao kućicu. Učenici su izradili plakat koji prikazuje načine na koje se štiti kućica, ali i njihovi podaci na internetu, tako da „provalnici“ ne mogu upasti u njihov dom niti u računalo.
Četvrti je razred nakon radionice izradio plakat koji ih upozorava na to da svoje povjerenje ne smiju poklanjati bilo kome, osobito ako se radi o osobama koje su upoznali isključivo u virtualnom svijetu. Učenici su se složili s tim da svoje osobne podatke, a osobito svoje tajne, ne treba povjeravati osobama koje to povjerenje ne zaslužuju.
Radionice su provedene s ciljem osvještavanja učenika o potencijalnim negativnim stranama interneta, kako bi se oni sami znali zaštititi od sve većeg utjecaja tehnologija.