« Kolovoz 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
U razdoblju od 16. ožujka do 25. svibnja ove sad već slavne 2019./2020. školske godine niti jednom učeniku, učitelju niti roditelju nije bilo lako. Različiti su uvjeti, različita mišljenja, a u svemu tome susreli smo se s tolikom količinom informacija koja sigurno nije dobra za nikoga i za ničije zdravlje. Kako narod kaže: "Što je puno slano, ni mački nije drago".
Da ne duljimo dalje s nepotrebnim i zbunjujućim informacijama, u svemu ovome trebalo je izvući pouku i ono najbolje, a to je sigurno ono da moramo postaviti granice i mjere u svemu kako bi ostali zdravi. Kako u najtežim trenucima raditi korisne i lijepe stvari, kako ostati zdrav i sretan upravo to su učili i radili učenici 3. razreda zajedno sa svojom učiteljicom Martinom Bojmić .
Pogledajte!
Sve se može ako se hoće!
Kroz samo tri plakata i jedan projekt "Stare pašmanske kamene kućice (bunje)" koje su slikali šetnjom našim prekrasnim otokom Pašmanom, uspjeli smo realizirati mnoštvo zadanih ishoda prema kurikulumu za nastavne predmete prirode i društva, hrvatskog jezika, tjelesne i zdravstvene kulture. Učenici su napravili tri plakata:
1.Moj zavičaj u prošlosti
2.Zdravlje je najveće bogatstvo
3. Čarobnjak iz Oza
Učenici su me ugodno iznenadili svojim idejama i načinima na koji su prezentirali svoje plakate.
Svaki od njih realizirao je nekoliko zadanih ishoda.
Zlata Bačić svojim je plakatom prikazali vremenski slijed događaja uskršnjih običaja u prošlosti na otoku Pašmanu, prikazala je i kulturno-povijesni spomenik Benediktinski samostan Sv. Kuzme i Damjana, te procijenila njegovu važnost.
Danna Jakovljev - u svojem je plakatu prikazala i sve upoznala sa većinom kulturno - povijesnih spomenika otoka Pašmana; Benediktinski samostan Sv. Kuzme i Damjana, crkvom Sv. Tome u Tkonu, Pustogradom, crkvom Gospe od Sedam Žalosti, crkvicom Sv. Antuna Pustinjaka te Ugrinića dvori.Objasnila je i procijenila povezanost baštine s identitetom zavičaja te ulogu baštine na zavičaj.
Gabrijela Lukačić dotakla se važnih gospodarskih djelatnosti kojima su se ljudi bavili i kojima se još uvijek bave.
Nika Ostojić do u najsitnije detalje opisala je sve dane vezane za Uskršnje običaje u njenom mjestu Tkonu.
Isabella Pikunić - svojim je plakatom iskazala svoju likovnu kreativnost i opisala povijest otoka Pašmana.
Duje Lukačić i Pave Stagličić jasno i orginalno su raspravlja o utjecaju događaja, osoba i promjena na sadašnji i budući život čovjeka. Prikazali životinje,događaje, osobe, predmete i promjene u zavičaju tijekom prošlosti i sadašnjosti te ih predviđaju u budućnosti služeći se svojim vlastitim crtežom i slikama.Objasnili su važnost različitih zanimanja i djelatnosti u prošlosti svog zavičaju, te opisali važnost rada i povezanost sa zaradom i zadovoljavanjem osnovnih životnih potreba.
Filip Pedišić i Filip Tomašević poslužili su se IKT-om kako bi iznijeli svoju orginalnu ideju, jer igrom slučaja imena mjesta u kojima oni žive Banj i Barotul proizišla su prema nekoj od asocijacija na vodu.
Plakatom : "Zdravlje je najveće bogatstvo", realizirali su ove ishode:
Na temelju rasporeda obveza i aktivnosti učenik organizira svoje slobodno vrijeme.
Učenik raspravlja o važnosti odgovornoga odnosa prema sebi, drugima i prirodi.
Odgovorno se ponaša prema sebi, drugima, svome zdravlju i zdravlju drugih osoba.
Prepoznaje važnost okružja za očuvanje tjelesnoga, ali i mentalnoga zdravlja (obitelj, prijatelji).
Odgovorno se ponaša prema biljkama i životinjama u zavičaju i širem prostoru.
Procjenjuje utjecaj čovjeka na biljke i životinje u zavičaju.
Opisuje djelovanje onečišćenja na zdravlje čovjeka.
Opisuje utjecaj tehnologije na zdravlje i okoliš.
Odgovornost prema zdravlju: osobni rast i razvoj – pravilna prehrana, tjelesne aktivnosti.
Ove male pametne glavice, jednoga će dana biti još ponosnije na svoje radove.
Učiteljica Martina Bojmić