« Kolovoz 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
I ove smo godine obilježili Mjesec hrvatske knjige radionicama za učenike 5. – 8.r. s ciljem promicanja kulture čitanja i pisanja kao izrazito važnih društvenih vrijednosti. Ovogodišnja tema manifestacije glasi Generacija K, čime se aludira na postojeće podjele generacija (generacija Y, generacija Z…), a stavlja naglasak na dva ključna pojma – knjigu i knjižnicu. Izabran je moto Misli na sebe – čitaj!
Učenici 5. razreda sudjelovali su u radionici pisanja bajke i izrade male knjige. Svoju su bajku pisali koristeći pet rečenica, prema zadanim uputama. Za napisanu bajku izradili su korice i knjigu u koju su je prepisali.
Učenici 6. razreda izrađivali su paralelnim presavijanjem trake papira leporello, slikovnice u obliku harmonike. U njih su pisali priču o sebi i najvažnijim događajima svoga djetinjstva. Slikovnicu su ukrasili crtežima i/ili fotografijama koje pamte kao najsretniji dio djetinjstva.
Učenici 7. razreda sudjelovali su u radionici blackout poezije, umjetničke forme koja spaja kolažnu (reciklirajuću), likovnu i pjesničku komponentu u novu formu. Učenicima su podijeljene pjesme Dobriše Cesarića u kojima su odabirali riječi koje će činiti novu cjelinu dok su ostatak riječi potamnili u obliku crteža koji je vezan uz vlastiti doživljaj pjesme.
Učenici 8. razreda istraživali su posebnosti različitih supkultura: gameri, YouTuberi, hipiji, šminkeri, skejteri. Prema prikupljenim podatcima izradili su prezentacije kojima su predstavili odabranu supkulturu učenicima u razredu. U likovnoj su radionici izrađivali origami knjige i naslov s motom ovogodišnje manifestacije za školski pano.
Radovi nastali tijekom radionica izloženi su na školskom panou.