preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Vladimir Nazor" Neviđane

Login
 
Meteorološka postaja Neviđane-OŠ Vladimir Nazor | Neverin.hr
 

 



 

 

 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 5. 4. 2010.

Ukupno: 358603
Ovaj mjesec: 1349
Danas: 21
ANketa
Koliko novaca nosiš u školu?





 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Korisni linkovi







 



 

Kalendar
« Kolovoz 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Upoznajmo strip
Autor: Mladen Palić, 5. 11. 2012.

U srijedu 31. listopada, učenici trećeg razreda u knjižnici su zajedno s knjižničarkom i učiteljicom Anitom Tudorović održali radionicu pod nazivom Upoznajmo strip.



Nakon što su učenici rekli što je to strip i pronašli definiciju stripa u rječniku hrvatskog jezika, vidjeli što piše u općem leksikonu i općoj enciklopediji proučavali su stripove koje imamo u knjižnici.

 

 

Knjižničarka je učenicima dala da prolistaju stripove kao što su Durica Ivice Bednjanca, Divlji konj Božidara Prosenjaka i Mate Lovrića, Hobit autora J.R.R.Tolkiena, ilustratora D.T.Wenzela, u prijevodu Krste Mažuranića, te nekoliko strip-časopisa Hrvatski velikani. Osim navedenih stripova učenici su pogledali i stripove koji su objavljeni u dječjim časopisima Radost, Smib, Modra lasta i Mak. Učenici su sa zanimanjem prolistali svaki strip, tražili ih u časopisima, proučavali razlike u stilu crtanja, razlike u tematici pojedinog stripa, razgovarali o načinu na koji tekst prati crtež, kako crtež opisuje radnju itd. Učenica Matia na glas je ostalima pročitala jedan strip iz knjige Durica.

 

 

Nakon toga svaki od učenika započeo je crtati svoj strip na temu međugeneracijska solidarnost, no prije svega knjižničarka i učiteljica objasnile su učenicima što znači međugeneracijska solidarnost te su učenici naveli njima bliske primjere.  Stripove učenici nisu stigli dovršiti jer nam je jedan školski sat bio premalo, ali će ih učenici dovršiti kod kuće i donijeti u knjižnicu kako bismo ih mogli staviti na pano.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju