preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Vladimir Nazor" Neviđane

Login
 
Meteorološka postaja Neviđane-OŠ Vladimir Nazor | Neverin.hr
 

 



 

 

 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 5. 4. 2010.

Ukupno: 358603
Ovaj mjesec: 1349
Danas: 21
ANketa
Koliko novaca nosiš u školu?





 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Korisni linkovi







 



 

Kalendar
« Kolovoz 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Započela kampanja Hrabrog telefona "I roditeljima treba podrška"
Autor: Mladen Palić, 10. 9. 2013.

Hrabri telefon je u suradnji s partnerima započeo provoditi nacionalnu kampanju I roditeljima treba podrška, čiji je cilj informirati javnost o novoj usluzi Hrabrog telefona, koja je namijenjena roditeljima i ostalim odraslim osobama zabrinutim za dijete.


Hrabri telefon za mame i tate započeo je sa svojim radom u travnju 2013., te je u potpunosti besplatan za nazivatelje svakim radnim danom 9-20h na broju 0800 0800. Ovime je za roditelje ujedno omogućena i prva specijalizirana savjetodavna linija tog tipa u Hrvatskoj koja prati odgoj i razvoj djece od njihovog rođenja pa sve do punoljetnosti.

 

Suvremeno roditeljstvo puno je izazova i mnogi odrasli će reći kako je uloga roditelja u isto vrijeme najljepša i najteža u njihovom životu. Od samog početka rada Hrabrog telefona, koji je sve do 2013. godine bio namijenjen prvenstveno dječjim hrabrim pozivima, roditelji su činili značajan udio u broju poziva i klijenata na svim savjetodavnim uslugama. Mnogi od njih nisu bili sigurni jesu li savjet potražili na pravom mjestu i smiju li uopće roditelji tražiti našu pomoć.

 

S druge strane, dio roditelja je strahovao od osude, jer se osjećao krivim i zbunjenim u trenucima kada ne zna kako biti bolji roditelj svome djetetu, a iz istog razloga nije tražio podršku u svojoj zajednici. Hrabri telefon za mame i tate linija je specijalizirana za problematiku odnosa roditelj-dijete, koja je stručna, anonimna, besplatna i dostupna u cijeloj Hrvatskoj. Ponekad je upravo to ono što presudi da roditelj potraži pomoć za sebe i svoje dijete – iz vlastitog doma u trenutku kada mu treba.

 

Naša je odgovornost, a i svrha ove kampanje informirati roditelje u Hrvatskoj o njihovom pravu i mogućnosti da potraže i dobiju stručnu savjetodavnu pomoć – jer tražiti pomoć ne znači biti loš roditelj, već roditelj koji želi biti još bolji.

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju