preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Vladimir Nazor" Neviđane

Login
 
Meteorološka postaja Neviđane-OŠ Vladimir Nazor | Neverin.hr
 

 



 

 

 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 5. 4. 2010.

Ukupno: 358603
Ovaj mjesec: 1349
Danas: 21
ANketa
Koliko novaca nosiš u školu?





 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Korisni linkovi







 



 

Kalendar
« Kolovoz 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
HOLOKAUST PROJEKT
Autor: Mladen Palić, 10. 2. 2014.

I ove školske godine  u našoj školi provodio se Holokaust projekt s učenicima sedmog i osmog razreda. Provodili smo ga tjedan dana prije obilježavanja Dana sjećanja na holokaust i sprečavanja zločina protiv čovječnosti koji se obilježava svake godine 27. siječnja. Program se sastojao od međupredmetnih korelacija povijesti, hrvatskog, vjeronauka, engleskog, medijske kulture i knjižnično-informacijskog obrazovanja, a s učenicima su radile školska knjižničarka Nikolina Dolfić, nastavnica hrvatskog jezika Slađana Vranjković, vjeroučiteljica Iva Lilić – Pekas i nastavnica engleskog jezika Vivijana Melada.


HOLOKAUST PROJEKT
 
Na satu povijesti školska knjižničarka je s učenicima osmog razreda razgovarala o životu židovske djece prije, za vrijeme i nakon holokausta, te su učenici osim predavanja imali i radionicu na kojoj su uz pomoć slikovnih kartica trebali ispričati priču o dječaku Tommy-u i tek kada su sve grupe ispričale svoju priču, knjižničarka im je pročitala onu pravu priču, koju je napisao i ilustrirao Bedrich Fritta, za svog sina za njegov treći rođendan koji je proslavio u logoru Theresienstadt. Život u logoru jedino je Tommy preživio.
 
Na satu hrvatskog jezika učenici su obrađivali lektiru Dnevnik Ane Frank te su ujedno razgovarali o dječjim pravima. Na primjeru Ane Frank trebali su usporediti prava koja nisu imala djeca za vrijeme holokausta, a koja prava imaju djeca danas. Također su razgovarali o predrasudama i opasnostima koje predrasude donose. Zadatak za učenike bio je da anonimno u kuverte na kojima je bilo ispisano Židovi, crnci, muslimani, profesori, plavuše, Amerikanci, napišu svoje mišljenje o određenim grupama ljudi. Kada su svi napisali, razgovarali smo o tome koje su od navedenih mišljenja činjenice, a koje predrasude. Za domaći rad imali su izraditi plakate o Ani Frank i dječjim pravima.
 
Na satu engleskog jezika učenici sedmog i osmog razreda gledali su video „Hannelah-ino spašavanje“ na engleskom jeziku, u kojem jedan čovjek priča priču kako je jedna Njemica spasila židovsku djevojčicu Hannelah. Učenici su imali zadatak slušati i zajednički prevoditi s engleskog na hrvatski.
 
Na vjeronauku je sedmašima knjižničarka pričala o židovskim blagdanima i običajima. Budući da bila u Jeruzalemu, pokazala im je fotografije i video snimke, te ispričala svoja iskustva.  Učenici su tako mogli čuti kako Židovi provode Shabbat, kako izgleda molitva pred Zidom plača, kako izgleda obred u sinagogi itd. Učenici su za zadatak imali kod kuće izraditi plakate kako bi uredili školski pano.
 
Ukoliko želite i sami saznati nešto više o Jeruzalemu posjetite ovu web stranicu:
http://www.koraci.info/index.php/na-internacionalnoj-skoli-za-poucavanje-o-holokaustu-yad-vashem/
Isto tako možete poslušati svjedočanstvo poznatog hrvatskog i svjetskog producenta Branka Lustiga o tome kako je preživio život u logoru, na ovoj web stranici:
http://www.koraci.info/index.php/videog/?catid=videovijesti&sort=latest&slg= edukacijsko-jutro
 
I za kraj zavirite u foto-galeriju jer fotografije govore više od tisuću riječi.




[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju