« Kolovoz 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Naša škola je već treću godinu za redom održala Holokaust projekt kojim je obilježila Dan sjećanja na Holokaust i sprečavanje zločina protiv čovječnosti koji se obilježava 27. siječnja.
Projekt je to u kojem sudjeluju učenici 7. i 8. razreda. Učenicima osmog razreda, školska knjižničarka je održala predavanje o Holokaustu i Drugom svjetskom ratu, s naglaskom na život židovske djece za vrijeme Holokausta. Učenicima 7. razreda održala je sat o Židovskoj kulturi i religiji, te im je pričala o životu današnjih Židova u Jeruzalemu.
Učenici 8. razreda su u sklopu nastave hrvatskog jezika čitali Dnevnik Anne Frank, a nastavnica Slađana Vranjković, dodatno im je pričala o dječjim pravima. Učenici su na satu hrvatskog jezika izradili i četiri plakata koji se bave životom Anne Frank, o važnosti čitanja i pisanja u njenom životu, te o dječjim pravima. Također su kroz motivacijsku radionicu naučili što su to stereotipi i predrasude, te zašto su takva razmišljanja štetna.
S nastavnicom Vivijanom Melada, osmaši su pogledali dokumentarni film o životu Anne Frank na engleskom jeziku, te su učenici za zadatak imali prevesti i objasniti na engleskom jeziku ono što su pogledali. Također su odgovarali na pitanja koja im je pripremila nastavnica Sličan zadatak imali su i učenici 7. razreda, ali su oni pogledali drugi dokumentarac koji govori o spašavanju židovske djevojčice Hanellah.
U školskoj knjižnici, učenici osmog razreda pogledali su film „Dječak u prugastoj pidžami“, snimljen prema istoimenom romanu književnika Johna Boyna.
Ciljevi predavanja bili su: osvijestiti učenicima da je Holokaust bio gubitak za civilizaciju kao cjelinu kao i za države koje su bile direktno uključene, stjecanje boljeg razumijevanja povijesti, podizanje svijesti o opasnosti od radikalnih, ekstremističkih pokreta i totalitarnih režima, promidžba poštivanja ljudskih prava, naročito manjina, poticanje kritičkog mišljenja i intelektualne znatiželje kao i njegovanje osobne odgovornosti kao demokratskih građana.