« Kolovoz 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
17.rujna 2015. učenici 3. razreda zajedno sa svojom učiteljicom odradili su prekrasan školski sat izvan učionice.
Kako bi lakše svladali prvu nastavnu temu iz prirode i društva „Snalaženje u prostoru“, te ključne pojmove; stajalište, obzor(vidokrug, horizont), glavne i sporedne strane svijeta, učiteljica i učenici dogovorili su se o mjestu izvođenja izvanučioničke nastave, polazištu, smjeru kretanja i odredištu, te vremenu koje je potrebno za izvođenje nastave i njezino trajanje.
Izvanučionička nastava započela je na školskom igralištu neposredno prije 12 sati. Sjeli smo u krug i skrenuli pozornost na položaj Sunca. Sunce se točno u podne nalazi na najvišoj točki na nebu – na jugu. Jedan učenik stao je u krug i držao štap njegova sijena i sijena štapa pada ravno na sjever. Učenik je zatim ispružio svoje ruke, u smjeru učenikove lijeve ruke je istok, a desne zapad. Na taj način na kružnici obilježili smo glavne, a kasnije i sporedne strane svijeta.
Učiteljica je odvela učenike na vrh odabrane uzvisine – brdo pokraj škole „Vršak“. Slikali smo se odredili naše stajalište i procijenili koliki nam je obzor tj, vidokrug odnosno horizont. Zaključili smo da vidimo skoro sve kuće u Neviđanima, susjedno selo Mrljane, našu školu, more, mjesta uz priobalje, planinu Velebit, Zadar i Biograd na Moru.
Zatim smo se spustili do podnožja odabrane uzvisine, te zaključili da među stablima maslina i smokava ništa drugo i nije u našem vidokrugu.
Prošetali smo i do mora 200 metara ispod naše škole. Zaključili smo da je naš vidokrug manji nego na brdu, ali ipak veći nego u podnožju brda.
Učiteljica : Martina Bojmić