« Kolovoz 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
I ove smo školske godine obilježili Dan sjećanja na žrtve Holokausta i sprječavanja zločina protiv čovječnosti koji se obilježava svake godine 27. siječnja. Program se provodio s učenicima sedmog i osmog razreda, a obuhvatio je korelaciju među predmetima hrvatski i engleski jezik te vjeronauk, a s učenicima su radile nastavnica hrvatskog jezika Slađana Vranjković, nastavnica engleskog jezika Vivijana Melada, knjižničarka Katarina Smolić i vjeroučiteljica NevenaTadić.
Na satu hrvatskog jezika učenici su interpretirali lektiru Dnevnik Ane Frank. Trebali su usporediti jedan svoj dan s danom Ane Frank osvrnuvši se na kućne i školske obveze te slobodno vrijeme. Na primjeru Ane Frank trebali su usporediti prava koja nisu imala djeca za vrijeme Holokausta, a koja prava imaju djeca danas. Također su razgovarali o predrasudama i opasnostima koje predrasude donose.Od prikupljenih su materijala izradili plakate.
Učenici su pogledali filmove koji se bave tematikom progona Židova Dječak u prugastoj pidžami (sedmi razred) i Schindlerova lista (osmi razred).
Na satu engleskog jezika učenici su gledali video Hannaleh′s Rescue na engleskom jeziku o spašavanju židovske djevojčice Hannaleh. Zadatak je bio slušati i zajednički prevoditi s engleskog na hrvatski.
Na vjeronauku je vjeroučiteljica učenicima pričala o progonu Židova kroz povijest i o životu Maksimilijana Kolbe.