« Kolovoz 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Učenici trećeg razreda naše škole već šestu godinu zaredom sudjelovali su u projektu „Čitamo mi, u obitelji svi“ u organizaciji Hrvatske mreže školskih knjižničara, a uz podršku Ministarstva znanosti i obrazovanja. Projekt je to koji promiče i potiče čitanje u obitelji s ciljem osvješćivanja važnosti razvoja vještine čitanja. U projektu je iz cijele Hrvatske sudjelovalo 135 škola, 125 knjižničara, 249 razreda i 4329 učenika.
Projekt je vodila školska knjižničarka Maja Vujević u suradnji s učiteljicom 3. razreda Anamarijom Jerković.
U projekt smo se uključili u drugom krugu. Knjige su u ruksaku podijeljene u sedam tematskih cjelina (zbirke priča za djecu, stripovi
i grafički romani, knjige za odrasle, slikovnice, popularno-znanstvene knjige, knjige za slobodno vrijeme te priručnici za odgoj i obrazovanje) kako bi svi članovi obitelji pronašli nešto zanimljivo za čitanje. Naslovi koji su se našli u ruksaku su: Martin i čarobna zebra, Tom Gates: moj savršeni svijet, 1. knjiga, Tajno ime, Zmajić Kokos ide u školu, Blago: izgubljena i nađena blaga, Iluminatura i Disleksija. U ruksaku se, osim knjiga, nalazi i Bilježnica dojmova u koju su učenici zapisali i nacrtali svoje doživljaje o zajedničkom čitanju s obitelji.
Knjižničarka bi svaki tjedan izvukla jednog učenika koji bi na pet dana ruksak nosio svojoj kući. Tako je ruksak putovao iz obitelji u obitelj i svima donio druženje, opuštanje te kvalitetno provođenje slobodnog vremena. Dojmovi učenika i roditelja su i više nego pozitivni.
Knjige su sada uključene u fond knjižnice i mogu se posuditi za čitanje.