preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Vladimir Nazor" Neviđane

Login
 
Meteorološka postaja Neviđane-OŠ Vladimir Nazor | Neverin.hr
 

 



 

 

 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 5. 4. 2010.

Ukupno: 358599
Ovaj mjesec: 1345
Danas: 17
ANketa
Koliko novaca nosiš u školu?





 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Korisni linkovi







 



 

Kalendar
« Kolovoz 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Projekti u našoj školi
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
KOLEGIJALNO OPAŽANJE NASTAVE
Autor: Mladen Palić, 31. 1. 2014.


KOLEGIJALNO OPAŽANJE NASTAVE – kako do kvalitete?

 

Kolegijalno opažanje nastave (KON) oblik je međusobne podrške učitelja sa svrhom unapređenja kvalitete nastavnog procesa. Pristup je razvijen zajedničkim snagama Instituta za društvena istraživanja i Agencije za odgoj i obrazovanje, a unutar provedenog projekta nastao je i priručnik „Opažanje i unapređivanje školske nastave“ koji uvelike olakšava provedbu.

 

Svrha ovog pristupa je potaknuti profesionalni razvoj učitelja kroz razmjenu neposrednih iskustava, raspravu o kvaliteti nastave, preispitivanje vlastitog  rada učitelja, isprobavanje novih nastavnih metoda i načina rada s učenicima.

KON se provodi u tzv. trojkama: dvoje učitelja opaža trećeg, te se zamjenjuju u tim ulogama, a praktična provedba postupka sastoji se od tri ključne faze: razgovor prije opažanja, proces neposrednog opažanja i razgovor nakon opažanja.

 

U našoj školi KON se počeo probno provoditi u školskoj godini 2012./2013., a započela ga je trojka Slađana Vranjković – učiteljica hrvatskog jezika, Josipa Kolanović Tičić – učiteljica kemije i Tomica Jadronja - učitelj likovne kulture. Nakon provedbe 2012./2013., evaluacije provedbe, prezentacije pristupa KON-a na Učiteljskom vijeću u kolovozu 2013. i imenovanja Slađane Vranjković kao koordinatora provedbe, u školskoj godini 2013./2014. započeli smo opsežniju provedbu, temeljenu na principu dobrovoljnosti.

Ukupno je uključeno 14  učitelja razredne i predmetne nastave, od 19 – koliko je zaposleno u našoj školi.

Nakon prvog kruga provedbe, učitelji su izrazili zadovoljstvo pristupom, višestruku korist za vlastiti razvoj i podizanje kvalitete nastave. Važna komponenta ovog pristupa je utemeljenost na jednakosti i uzajamnosti, kolegijalnoj podršci i konstruktivnoj razmjeni mišljenja što potvrđuje i broj učitelja uključenih u projekt.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju