PRIJEPODNE |
|
1. |
8:00 – 8:45 |
2. |
8:50 – 9:35 |
3. |
9:40 – 10:25 |
4. |
10:40 – 11:25 |
5. |
11:30 – 12:15 |
6. |
12:20 – 13:05 |
7. |
13:10 – 13:55 |
8. |
14:00 – 14:45 |
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Vladimir Nazor rođen je 30. svibnja 1876. u Postirama na Braču. Pučku školu je završio na otoku Braču, a gimnaziju u Splitu. Studirao je prirodne znanosti, matematiku i fiziku u Grazu i Zagrebu. Diplomirao je 1902. Počeo je raditi kao suplent u splitskoj gimnaziji, potom kao profesor u Zadru te od 1903. do 1918. godine u Istri (Pazin, Kopar i Kastav), koja je presudno obilježila njegovo stvaralaštvo. Još 1919. godine postao je dopisni, a 1940. redovni član JAZU (Jugoslavenske akademije znanosti i umjetnosti). Pisao je pjesme, prozu, kritike, eseje, feljtone i studije, prevodio i sastavljao antologije i školske udžbenike. Jedan je od najplodnijih i najpopularnijih naših međuratnih pisaca. Umro je u Zagrebu 19. lipnja 1949.
Važnije su mu knjige: Slavenske legende (Zadar, 1900.), Knjiga o kraljevima hrvatskijem (Zadar, 1904.),Veli Jože (Ljubljana, 1908.), Lirika (Zagreb, 1910.), Istarske priče (Zagreb, 1913.), Utva zlatokrila (Zagreb, 1916.), Medvjed Brundo (Zagreb, 1916.), Stoimena (Zagreb, 1916.), Priče iz djetinjstva (Zagreb, 1924.), Istarski gradovi (Zagreb, 1930.), Šarko (Zagreb, 1930.), Pastir Loda (Zagreb, 1939.), Zagrebačke novele (Zagreb, 1942.), Putopisi (Zagreb, 1942.)
Njegovim imenom je nazvana najveća državna nagrada u Republici Hrvatskoj "Nagrada Vladimir Nazor" koja se dodjeljuje za najbolja umjetnička ostvarenja na području književnosti, glazbe, filma, likovnih i primijenjenih umjetnosti, kazališne umjetnosti te arhitekture i urbanizma u Republici Hrvatskoj.
Učenici 3.b razreda područne škole Gornja Vrba danas su razgovarali o Uskrsu i
uskrsnim običajima, te uspoređivali naše s engleskim uskrsnim običajima. Također
su pjevali pjesmicu o Uskrsu i izrađivali prigodne čestitke koje će nekome pokloniti.
Danas su učenici 3.a razreda ponavljali sve o vremenskim prilikama i prikladnoj odjeći
i obući. Prvo su učili pjesmicu o vremenu, gdje su dobili zadatak da slušajući pjesmu
samostalno dopune riječi koje nedostaju. Zatim su podjeljeni u tri skupine, od kojih je
svaka predstavljala vremensku priliku- sunčano, kišovito ili sniježno vrijeme, te su
trebali odrediti koja odjeća i obuća se tada nose. Svaka skupina na kraju je predstavila
svoj plakat.
Katarina Mamić
Učenici 1. razreda područne škole Gornja Vrba danas su govorili o Božiću i običajima
koji se vežu uz taj blagdan. Uočili se da se neki običaji razlikuju kod nas i u drugim
zemljama (Americi), naučili su nove riječi te pjevali pjesmicu We Wish You a Merry
Christmas. Zatim su izrađivali prigodne čestitke koje su uljepšale razredni pano.
Katarina Mamić
Učenici 2.b razreda područne škole Gornja Vrba danas su ponavljali prostorije i stvari
u kući na engleskom jeziku. Nakon ponavljanja pjesmice s prostorijama, dobili su na papiru
predložak kuće sa stvarima koje moraju rasporediti i obojati kako piše u zadatku. Zatim su
dobili četiri poznata lika iz crtića koja su mogli sami rasporediti po prostorijama i napisati
rečenice u bilježnicu gdje se tko nalazi, onako kako su sami odredili.
Katarina Mamić
Učenici 3.a razreda matične škole danas su učili kako uljudno i pristojno razgovarati na
engleskom jeziku koristeći četiri čarobne riječi: molim (please), izvoli (here you are), hvala
(thank you) i oprosti (sorry), te na koji način se obraćati starijim osobama. Također su
imali zadatak posložiti rečenice iz razgovora pravilnim redoslijedom prema sličicama,
što su vrlo uspješno učinili.
Katarina Mamić
Učenici 4.r područne škole Gornja Vrba danas su pisali i izrađivali školska,
odnosno razredna pravila. Utvrdili su riječi must/mustn't koje se koriste za
izricanje zabrane i pravila, te usvojili novi vokabular vezan za školska pravila.
Obećali su se svi držati zadanih pravila, a sami su si odredili i kaznu za
nepoštivanje istih.
Katarina Mamić
Učenici 4. razreda u Gornjoj Vrbi povodom Božića su izrađivali lik Djeda Božićnjaka
(Santa Claus) od kolaž papira. Izrezujući potrebne dijelove također su pjevali razne
božićne pjesme na engleskom jeziku. Radove smo izložili na razrednom panou.
Katarina Mamić
Danas su učenici 2.a razreda učili o osnovnim geometrijskim oblicima. Pjevali su pjesmicu, izvodili je uz pokrete, te na kraju u skupinama bojali, rezali i lijepili odgovarajuće likove.
Nakon što je svaki učenik obojao i izrezao krug, kvadrat, pravokutnik i trokut, svaka skupina bila je zadužena za predstavljanje jednog lika. Radove smo izložili u razredu.
Katarina Mamić
Učenici 4. razreda područne škole Gornja Vrba upoznali su se s nekim državama u Europi poput Italije, Engleske, Španjolske, njihovim glavnim gradovima, te diskutirali o tome po čemu je koja od njih prepoznatljiva. Zatim su kroz oluju ideja isto učinili i za Hrvatsku. Razgovarali su o tradicionalnoj odjeci, glazbi i hrani i otkrili koliko je njihova država bogata u svemu. Osnovno su u parovima i zapisali.
Učenici 4.a i 4.b razreda područne škole Gornja Vrba učili su o nekim životinjskim vrstama koje su ugrožene, gdje žive, čime se hrane i zbog čega su u opasnosti od izumiranja. Nakon što su pročitali osnovne činjenice o njima, u skupinama su izrađivali umne mape o svakoj životinji te razvili svijest o čuvanju okoliša i životinjskog svijeta.
Učenici 4.a razreda područne škole Gornja Vrba vježbali su vokabular i izraze vezane uz hranu kroz igru trgovine. Također su tako naučili kako pristojno pitati za nešto u trgovini tako da su uzeli uloge prodavača i kupca. Upoznali su se i s funtom - stranom valutom koja se koristi u Engleskoj, te saznali kolika je njezina protuvrijednost u kunama.
Danas su učenici 4.a i 4.b razreda područne škole Gornja Vrba ponavljali o školskim i razrednim pravilima. U skupinama su odlučili kojih je to osam po njima najbitnijih razrednih pravila kojih se svi trebaju pridržavati. Izabrali su najuspješnije radove koje smo izložili u razredima.
Danas su učenici 4. razreda Podrucne skole Gornja Vrba obilježili dolazak
najvećeg kršćanskog blagdana Božića slušajući i pjevajući božićne pjesme na
engleskom jeziku, te izrađujući božićne čestitke. Čestitke su radili izrezivajući
kolaž papir u trakice i lijepeći ga u obliku bora na podlogu. Svatko je svoj bor
ukrasio na jedinstven način a na engleskom jeziku svima su napisali poruku:
Merry Christmas and Happy New Year!
Učenici 3. razreda u Gornjoj Vrbi učili su na satu EJ brojeve do 20 kroz igru i zabavu.
Igrajući igru Memory morali su pronaći parove koji su se sastojali od znamenki i odgovarajućih brojeva napisanih riječima na EJ, kako bi ih znali prepoznati i napisane riječima.
Također su usvajali brojeve igrajući igru Bingo, gdje je netko od njih izvlačio i čitao brojeve na EJ, a ostali su pratili u svojim tablicama tko ce prvi prekrižiti svoje brojeve i postati novi pobjednik.
Učenici 3. razreda osnovne škole u Gornjoj Vrbi upoznali su se sa svojim prvim gramatičkim oblicima glagola biti (to be) na engleskon jeziku.
Vježbali su to kroz rad u paru tako što su trebali od 12 rečenica izabrati četiri prave koje se odnose na njihovog lika.
Radovi su bili veoma uspješni, a učenici su kroz zabavu naučili razlikovati i primijeniti oblike glagola biti u licima jednine.