HAKOM brošura - Kako se zaštititi u svijetu interneta i mobilnih telefona - Kratki vodič za djecu i roditelje (i sve koji žele znati više u digitalnom dobu)
Video - Kako zaštititi djecu na Internetu?
Kalendar rada škole u 2023./2024.
Pravilnik o obradi i zaštiti podataka
Odluka o usvajanju financijskog izvješća za 2023. - NOVO
Financijsko izvješće za 2023. - NOVO
Bilješke uz financijsko izvješće za 2023. - NOVO
Nove droge - brošura za roditelje
Pravilnik o jednostavnoj nabavi
Procedura stvaranja ugovornih obveza
Protokol za informiranje roditelja
Zaštitite privatnost na Facebooku
E-bonton (Pravila lijepog ponašanja na društvenim mrežama)
Pravilnik o provedbi postupka bagatelne nabave
Bilten 1 - Državno natjecanje iz francuskog, španjolskog i talijanskog jezika
Bilten 2 - Državno natjecanje iz francuskog, španjolskog i talijanskog jezika
« Kolovoz 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
REPUBLIKA HRVATSKA
OSNOVNA ŠKOLA
VLADIMIR NAZOR TOPUSKO
Školska 12, Topusko
KLASA: 110-01/22-01/01
URBROJ: 2176-44-22-03
Topusko, 28. rujna 2022.g.
Na temelju članka 107. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi („Narodne novine“ br. 87/08., 86/09., 92/10., 105/10., 90/11., 16/12., 86/12., 94/13., 152/14., 7/17. 68/18., 98/19, 64/20 ), ravnateljica Osnovne škole Vladimir Nazor Topusko Jana Markulin, dipl.uč., raspisuje
NATJEČAJ
za radno mjesto
Sukladno Zakonu o ravnopravnosti spolova (NN 82/08 i 69/17) na natječaj se mogu javiti osobe oba spola pod jednakim uvjetima.
UVJETI:
Osim općih uvjeta sukladno općim propisima o radu kandidati trebaju zadovoljiti i posebne uvjete propisane člankom 105. i 106. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (NN 87/08, 86/09, 92/10, 105/10, 90/11, 16/12, 86/12, 94/13, 152/14, 7/17, 68/18 98/19 i 64/20) te imati srednju školu tehničke struke, uvjerenje o zdravstvenoj sposobnost za obavljanje navedenih poslova i uvjerenje o osposobljenosti za ložača centralnog grijanja prema posebnim propisima.
Uz vlastoručnu potpisanu prijavu (koja obavezno mora sadržavati osobne podatke kandidata i to osobno ime i prezime, adresa stanovanja te kontakt podatke (broj telefona ili/i mobitela te e-mail adresu) i naziv radnog mjesta za koje se prijavljuje, kandidati su dužni priložiti i slijedeće:
1. životopis,
2. dokaz o stručnoj spremi, (svjedodžba) - preslika
3. dokaz o državljanstvu – preslika,
4. potvrdu o položenom stručnom ispitu za ložača centralnog grijanja. Ukoliko kandidat nema položen stručni ispit za rukovanje kotlovnicom, ugovor o radu se sklapa uz uvjet polaganja istog.
5. elektronički zapis ili potvrda o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog
zavoda za mirovinsko osiguranje – preslika i ne starije od 7 dana od dana objave natječaja
6. uvjerenje nadležnog suda da se protiv podnositelja prijave ne vodi kazneni postupak ili da je pod istragom za neko od kaznenih djela iz članka 106. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi – preslika ne starije od dana objave natječaja.
7. uvjerenje o zdravstvenoj sposobnost za obavljanje navedenih poslova
Kandidat koji je stekao inozemnu obrazovnu kvalifikaciju u inozemstvu dužan je u prijavi na natječaj priložiti rješenje određenog visokog učilišta ili nadležne ustanove o priznavanju potpune istovrijednosti u skladu sa Zakonom o priznavanju istovrijednosti stranih školskih svjedodžbi i diploma (NN br. 57/96. i 21/00.) ili rješenje Agencije za znanost i visoko obrazovanje o stručnom priznavanju inozemne visokoškolske kvalifikacije u skladu sa Zakonom o priznavanju inozemnih obrazovnih kvalifikacija (NN br. 158/03., 198/03., 138/06. i 45/11.) te u skladu sa Zakonom o regularnim profesijama i priznavanju inozemnih stručnih kvalifikacija (NN br. 82/15.) rješenje Ministarstva znanosti i obrazovanja o priznavanju inozemne stručne kvalifikacije radi pristupa regularnoj profesiji.
Kandidati sve tražene dokumente dostavljaju u obliku neovjerenih preslika. Nakon odabira kandidata, a prije potpisivanja ugovora o radu, odabrani će kandidat dostaviti na uvid izvornike dokumenata ili ovjerene preslike. Natječajna dokumentacija se neće vraćati kandidatima.
Kandidatom prijavljenim na natječaj smatrati će se osoba koja podnese pravodobnu i potpunu prijavu te ispunjava uvjete natječaja. Nepotpune i/ili nepravovremene prijave neće se razmatrati.
Rok za podnošenje prijave je 8 dana od dana objave na mrežnim stranicama i oglasnim pločama Hrvatskog zavoda za zapošljavanje te mrežnim stranicama i oglasnoj ploči Škole
Natječaj je otvoren 28. rujna 2022.g. do 6. listopada 2022.g.
Po isteku roka za prijavu na natječaj temeljem članka 13. Pravilnika o načinu i postupku zapošljavanja u Osnovnoj školi Vladimir Nazor Topusko provest će postupak testiranja prijavljenih kandidata koji ispunjavaju uvjete natječaja.
Kandidati/kinje koji se pozivaju na pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 48.f Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata („Narodne novine“ broj 33/92, 77/92, 27/93, 58/93, 2/94, 76/94, 108/95, 108/96, 82/01, 103/03 i 148/13) uz prijavu na javni natječaj dužni su, osim dokaza o ispunjavanju formalnih uvjeta iz javnog natječaja, priložiti rješenje ili potvrdu o priznatom statusu iz koje je vidljivo spomenuto pravo te dokaz iz kojeg je vidljivo na koji je način prestao radni odnos kod posljednjeg poslodavca (rješenje, ugovor, sporazum i sl.).
Povjerenstvo za procjenu utvrđuje listu kandidata prijavljenih na javni natječaj koji ispunjavaju formalne uvjete iz javnog natječaja, čije su prijave pravodobne i potpune te kandidate s liste upućuje na procjenu odnosno testiranje. Sadržaj i način procjene odnosno testiranja, određen je sukladno članku 13. Pravilnika o postupku zapošljavanja te procjeni i vrednovanju kandidata za zapošljavanje, dostupnog na http://www.os-vnazor-topusko.skole.hr/
Vrijeme i mjesto održavanja procjene odnosno testiranja objavit će se najmanje tri dana prije dana određenog za procjenu odnosno testiranje, na web-stranici http://www.os-vnazor-topusko.skole.hr
Sadržaj i način testiranja, te pravni i drugi izvori za pripremanje kandidata za testiranje, objavljuju se na mrežnoj stranici škole http://www.os-vnazor-topusko.skole.hr
Ako kandidat ne pristupi testiranju, smatra se da je odustao od prijave na natječaj.Kandidati koji se pozivaju na pravo prednosti pri zapošljavanju prema posebnom zakonu, dužni su u prijavi na natječaj pozvati se na to pravo i priložiti sve dokaze o ostvarivanju prava prednosti na koje se poziva.
Kandidati koji ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju temeljem članka 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (NN 84/21) uz prijavu na natječaju dužne su priložiti i dokaze propisane člankom 49. istog Zakona.
Popis dokaza iz članka 49. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (NN 84/21) potrebnih za ostvarenje prava na prednost pri zapošljavanju nalazi se na internetskoj stranici Ministarstva hrvatskih branitelja:
Kandidati koji ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju temeljem članka 102. stavak 1.-3. Zakona o hrvatskim braniteljima iz domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN 121/17, 98/19 i 84/21) uz prijavu na natječaju dužne su priložiti i dokaze propisane člankom 103. stavka 1 istog Zakona.
Popis dokaza iz članka 103., stavka 1. Zakon o hrvatskim braniteljima iz domovinskog rata i članovima njihovih obitelji potrebnih za ostvarenje prava na prednost pri zapošljavanju nalazi se na internetskoj stranici Ministarstva hrvatskih branitelja:
Popis dokaza po Zakonu o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom, članak 9. (Narodne novine broj 157/13 i 152/14):
Popis dokaza po Zakon o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata, članak 48. f (Narodne novine broj ( 33/92, 77/92, 27/93, 58/93, 2/94, 76/94, 108/95, 108/96, 82/01, 103/03 i 184/13):
Svu navedenu dokumentaciju potrebno je dostaviti u roku 8 dana od dana objave natječaja na mrežnoj stranici Škole i oglasnoj ploči Hrvatskog zavoda za zapošljavanje na adresu Osnovna škola Vladimir Nazor Topusko, Školska 12, 44 415 Topusko .
Kandidati prijavom na natječaj daju privolu za obradu osobnih podataka navedenih u svim Dostavljenim prilozima odnosno ispravama za potrebe provedbe natječajnog postupka sukladno važećim propisima o zaštiti osobnih podataka.
Kandidati prijavljeni na natječaj biti će obaviješteni o rezultatima natječaja putem mrežne stranice Škole i putem osobne mail adrese.
Ravnateljica:
Jana Markulin, dipl.uč.