Roditeljski sastanak „Emocionalna pismenost: razvijanje socioemocionalnih vještina u školi”
Autor: Maša Radovčić, 26. 10. 2016.
19. listopada 2016. godine održan je roditeljski sastanak za roditelje učenika 4. i 5. razreda na kojemu je školska psihologinja Jasminka Brlas roditeljima prezentirala zašto je emocionalnoj inteligenciji i emocionalnom opismenjavanju mjesto u školi. Rekla je da posljednjih godina školski psiholozi, uz akademsko postignuće, naglašavaju važnost razvoja djetetovih socijalnih i emocionalnih vještina tijekom školovanja. Najnovija istraživanja pokazuju da se socijalne i emocionalne kompetencije mogu učiti kroz programe integrirane u školski kurikul. Programi socijalnog i emocionalnog učenja (SEU) smanjuju problematična ponašanja i emocionalne teškoće u djece i mladih te potiču njihov školski uspjeh.
U cilju poticanje SEU i promocije mentalnog zdravlja ove će se školske godine u školi započeti s programima socijalnog i emocionalnog opismenjavanja djece kroz programe „Razvijanje socijalnih i emocionalnih vještina kod djece“ za učenike 4. razreda i „Poticanje pozitivnog razvoja djece putem emocionalnog opismenjavanja“ za učenike 5. razreda. Ciljevi su programa poučavanje djece imenovanju osjećaja i emocionalnih stanja riječima, pravilno prepoznavanje, razumijevanje emocija kod sebe i drugih, sposobnost izražavanja i upravljanja emocijama, razumijevanje veze između misli, osjećaja i ponašanja, poučavanje emocijama i emocionalnim stanjima koja razvijaju svijest o sebi, međuljudske odnose, samokontrolu, suosjećanje, suradnju.
Oba su programa dio školskog preventivnog programa a provodit će ih školska psihologinja uz učiteljicu 4. razreda Gordanu Antunović i razrednicu 5. razreda Sonju Milović.
Jasminka Brlas
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |