MOJ OSOBNI EKOLOŠKI OTISAK (1. dio)
Učenici su sudjelovali na predavanju, upoznali su pojedinačne etape znanstvenog istraživačkog rada, radionicama izrade kviza. Time se željela podići svijest o klimatskim promjenama i njihovim posljedicama te ih educirati o ekološkom otisku, a samim time i motivirati ih na sudjelovanje u projektu te promišljanje o utjecaju njihovog ponašanja na okoliš.
Uvod u projekt - predavanja
Učitelji Eduard Videka i Veljko Ferenčak su u ponedjeljak 10. svibnja 2021. godine održali predavanja Klimatske promjene i ugljični otisak te Ekološki otisak u svijetu. Predavanja namijenjena učenicima su održana online preko Google Meeta.
Kako znanstvenici istražuju prirodu?
Učenici iz područnih škola Tinjan i Sv. Petar u šumi zajedno s učiteljicom Mirelom Nižetić upoznali su pojedinačne etape znanstvenog istraživačkog rada te su sami postavili znanstveno istraživačko pitanje.
Nakon postavljanja istraživačkog pitanja učenici su podijeljeni u grupe. Svaka grupa je dobila zadatak osmisliti provedbu pojedine etape. Nakon zajedničkog rada u grupama, pojedinačne grupe su prezentirala svoje radove ostalim učenicima.
Na kraju je izveden zajednički zaključak o važnosti pravilnog postavljanja istraživačkog pitanja kao i samom izvođenju pojedinih etapa kako bi sama provedba i dobiveni rezultati u istraživačkom radu bili što kvalitetnije odrađeni.
Digitalni alat - Kahoot
Učenici 7. razreda PŠ Sveti Petar u Šumi uz pomoć učitelja Eduarda Videke učili su izradu kvizova u programu Kahoot. Kahoot! je interaktivni digitalni alat. Najčešće se koristi za izradu kvizova i upitnika u svrhu učenja igrom u stvarnom vremenu.
Učenici su napravili kvizove o ekologiji, onečišćenju i europskim zemljama.