Obavijest za osmaše - GSŠ Jurja Dobrile Pazin poziva na informativni dan.
U sklopu informiranja učenika osmih razreda oko izbora daljnjeg nastavka školovanja i izbora zanimanja, u Gimnaziji i strukovnoj školi Jurja Dobrile Pazin u petak 16.11.2018. s početkom u 17:00 sati održat će INFORMATIVNI DAN za roditelje i učenike osmih razreda. U okviru tog dana bit će predstavljena Škola, date informacije o planu upisa, o programima koji se realiziraju u Školi i sl.
Pozivaju se zainteresirani učenici da sa svojim roditeljima prisustvuju informativnom danu kako bi dobivenim informacijama olakšali svoj izbor budućeg školovanja.
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Naše videozapise možete pronaći ovdje:
"Ča/što je ljubav?"-zbirka nagrađenih literarnih radova-Valentinovo 2024.
"Ča/što je ljubav?"-zbirka nagrađenih literarnh radova-Valentinovo 2022.
Fotografije s foto natječaja povodom Svjestkog dana pješačenja (2021/22.)
"Ča/što je ljubav?"-zbirka nagrađenih literarnih radova-Valentinovo 2021.
Galerija fotografija-fotonatječaj učenika od 5. do 8.r.-Svjetski dan pješačenja (2020./21.)
TV prilozi o provođenju ekperimentalnog programa "Škola za život" u našoj školi:
Više o eksperimentalnom programu "Škola za život" u koji je uključena i naša škola možete saznati ovdje.
Lokalni mediji |
Učenje i zabava |
• Besplatne instrukcije |
• Kako uspješno učiti? |
• Hrvatski na mreži |
• Učilica |
• Priručnik za učenje |
• Popis lektire za osn... |
• eLektire |
• Hlapićev portal |
• Teen 385 |
• Zvrkov portal |
• Zadaćnica za pet |
Korisni linkovi |
• Istrapedia |
• GK Labin |
• GK Pazin |
• HNK Zajc |
• INK Pula |
• POU Labin |
• Kino Valli |
• Kino Pazin |
• CENKI |
• Roditeljski.info |
• Sigurnije na internetu |
• E-bonton |
• Zaštita privatnosti ... |
Dnevni tisak |
Časopisi |
• Enter |
• Bug |
• Drvo znanja |
• Meridijani |