Rezultati ankete učenika od 5. do 8. razreda o ONLINE NASTAVI
U ovom novom razdoblju za našu školu ( i za odgoj i obrazovanje u RH), u kojoj po prvi put primjenjujemo nastavu na daljinu, namjera nam je bila pružiti svima potrebnu podršku i pomoć: učiteljima putem redovitih online sjednica, a učenicima putem osluškivanja i uvažavanja njihovih iskustava, potreba i stavova.
S tom namjerom provedena je online anketa o zadovoljstvu učenika nastavom na daljinu, te potrebama i prijedlozima za poboljšanje načina rada, koji bi bili više po njihovoj mjeri. Anketa im je dostavljena na linku u njihovoj virtualnoj učionici za sat razrednog odjela.
Anketu je ispunilo 76 od ukupno 77 učenika viših razreda. U nastavku vas upoznajemo sa rezultatima ankete.
Općenito je anketom zapaženo, da su se učenici dobro prilagodili na online nastavu, da osjećaju i koriste neke blagodati online nastave, poput opuštenosti, zanimljivosti nastave zbog korištenja tehnologija, lakoće komuniciranja sa vršnjacima i učiteljima. Za pretpostaviti je da je nekima lakše izraziti se pred razredom i učiteljem pisanim putem, u tzv. „čavrljanju“ ili „chatu“ nego se izložiti pred njima u živo. A, ima i nešto što doprinosi osjećaju bliskosti kada se u Teamsima u stvari dopisuješ ni manje ni više, nego sa svojim učiteljima. Aspekti koji se učenicima baš i ne sviđaju u ovakvom obliku nastave jesu nedostatak izravne komunikacije sa prijateljima i sa učiteljima, poteškoće sa internetom (3%), koje prekidaju nastavni proces i otežavaju predaju domaćih zadaća, te opsežne školske obaveze.
Zanimljivo je da su učenici predložili da bi željeli da se u online nastavi više koriste videopozivi, i grupna audio komunikacija, što i ne čudi, jer videokonferencijska ili bar glasovna komunikacija najviše nalikuje stvarnom susretu u razredu. Učenici vide blagodati kontaktiranja učenika preko viber razrednih grupa i to za vrijeme nastave ili pisanja domaćih zadaća. Ovaj segment sigurno doprinosi većoj podršci u procesu učenja, ali važno je da učenici znaju da oni moraju stajati iza svoga učenja i znanja.
O rezultatima ankete upoznato je Učiteljsko vijeće, tj. o potrebama učenika raspravljalo se na online sjednicama, te je posebna tema bila utvrđivanje potreba učenika i načina njihova uvažavanja. Učitelji uvode glasovna javljanja, videopredavanja, smanjuje se količina zadaća, i uvode se zanimljivi kvizovi i igre za ponavljanje.
Vjerujemo da smo na dobrom putu da s učenicima uživamo u ovom online učenju i podučavanju, o čemu svjedoče i odgovor učenika iz 6. razreda na pitanje na što su ponosni, pri čemu je jedno dijete odgovorilo da je ponosno „na sebe i na svoje učitelje“.
Zanimljivo je da je velika većina, 74% učenika, procijenila da je u ovom obliku nastave jednako aktivna kao i u „normalnoj“ nastavi, a čak 21% učenika je potvrdio da je aktivnije uključena u nastavu sada nego ranije. Promatrajući samo ovaj pokazatelj, možemo biti zadovoljni da smo za čak 21% učenika omogućili okolnosti zbog kojih su se angažirali u procesu svog učenja više nego ranije.
Nešto razrađeniji rezultati ankete nalaze se u nastavku pod opširnije.
Dubravka Ujčić Lukšić, prof.
Sviđaju im se još: razgovori video pozivima, veća samostalnost i mogućnost komuniciranja sa učenicima koji su rješili zadatke.
Još im se ne sviđa: spori internet, teškoće sa logiranjem i slanjem DZ. Nedostaje im živa riječ nastavnika dok objašnjava, i teško im je pratiti sve poruke u virtualnim učionicama. Također, smeta ih činjenica da su rokovi za DZ kraći, tj. što se očekuje da se zadaci dovrše prije sljedećeg nastavnog sata iz određenog predmeta.
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Naše videozapise možete pronaći ovdje:
"Ča/što je ljubav?"-zbirka nagrađenih literarnih radova-Valentinovo 2024.
"Ča/što je ljubav?"-zbirka nagrađenih literarnh radova-Valentinovo 2022.
Fotografije s foto natječaja povodom Svjestkog dana pješačenja (2021/22.)
"Ča/što je ljubav?"-zbirka nagrađenih literarnih radova-Valentinovo 2021.
Galerija fotografija-fotonatječaj učenika od 5. do 8.r.-Svjetski dan pješačenja (2020./21.)
TV prilozi o provođenju ekperimentalnog programa "Škola za život" u našoj školi:
Više o eksperimentalnom programu "Škola za život" u koji je uključena i naša škola možete saznati ovdje.
Lokalni mediji |
Učenje i zabava |
• Besplatne instrukcije |
• Kako uspješno učiti? |
• Hrvatski na mreži |
• Učilica |
• Priručnik za učenje |
• Popis lektire za osn... |
• eLektire |
• Hlapićev portal |
• Teen 385 |
• Zvrkov portal |
• Zadaćnica za pet |
Korisni linkovi |
• Istrapedia |
• GK Labin |
• GK Pazin |
• HNK Zajc |
• INK Pula |
• POU Labin |
• Kino Valli |
• Kino Pazin |
• CENKI |
• Roditeljski.info |
• Sigurnije na internetu |
• E-bonton |
• Zaštita privatnosti ... |
Dnevni tisak |
Časopisi |
• Enter |
• Bug |
• Drvo znanja |
• Meridijani |