preskoči na sadržaj
Vijesti

Obilježen Dan darovitosti (21. ožujak)

 

U OŠ Potpićan, 22. ožujka 2013.g. obilježen je Dan darovitosti prigodnim prezentacijskim programom, kojeg su spretno vodile Lana Tončetić i Erika Jakupović, a u djelu programa pridružio im se i Lukas Bašić. Program je imao za cilj predstaviti 12 učenika, zanimljivih po svojim postignućima u školskim i izvanškolskim aktivnostima.


 

Program je osmislila prof. Dubravka Ujčić Lukšić, koja je istaknula na samom početku svrhu Dana darovitosti. Naime, da učitelji i sami učenici prepoznaju u sebi svoje jake strane i da pristanu razvijati ih, kako bi mogli postajati sve bolji i bolji u svojim vještinama i sposobnostima i tako osigurati i sebi, ali zajednici, mnogo bogatiji i zanimljiviji život. Profesorica je također istaknula, da pozvani učenici nisu nužno najbolji u školi po svojim sposobnostima, te da sigurno među učenicima u publici ima još mnogo mnogo zanimljivih učenika, no jednostavno ne stanu svi na pozornicu.

Vodeći program, voditeljice Lana i Erika, uz asistenciju Lukasa, uspijele su educirati učenike o važnosti otkrivanja onog dobrog u nama, onih naših potencijala i važnost ne prepuštanja strahu, lijenosti, sramu i oklijevanju. U programu je naglašena i osobita vrijenosti mnogih učenika – naime da znaju biti iznimno dobri prijatelji, te su potaknuti da ustraju u tome, bez obzira na činjenicu da se za tu vrlinu ne dijele nagrade. Na kraju programa, Erika je u svom odgovoru na Lanino pitanje kako ona sama uspijeva biti usvješna u vlastitoj paleti talenata (škola, gluma, klavir…), naglasila ključnu ulogu učitelja, mentora i roditelja u poticanju na ustrajnost. Sama je rekla da su joj riječi učitelja klavira: „Ali ti to možeš savladati!“, koje je toliko puta čula u svojim počecima sviranja, uistinu mnogo značile i pomogle da prevlada vlastite sumnje u svoje sposobnosti. Lukas se u odjavi programa posebno zahvalio upravo učiteljima i roditeljima, kao onima, koji pomažu učenicima da održe smjer prema razvoju vlastitih potencijala, i onda kada učenici ni sami nisu sigurni što uistinu žele.

 

Dakle, u učenici-gosti na pozornici bili su:

1.      Nino Ivaninić, 6.r., bavi se biciklizmom, i do sada je osvojio 33 medalje i 10 pehara, i kaže da je težnja da dosegne cilj ono što mu daje snagu i izdržljivost na dugim i napornim brdskim vožnjama,

2.      Patrik Pincin, 7.r., voli nogomet, trčanje, biciklizam i svira harmoniku, što smo imali prilike i čuti, a krasi ga dobro raspoloženje i uloga zabavljača,

3.      Luka Zajc, 5.r., vrijedan učenik dobitnik je nekoliko nagrada u košarci

4.      Lukas Bašić, 7.r., krase ga brojne sposobnosti, od matematike, pjevanja do sviranja klavira, i nadasve ugodna narav, a sam kaže da pojaviše uživa u druženju. Rado je pomogao našim voditeljicama u intervjuiranju učenica-plesačica

5.      Ivana Miljuš, 8.r., bavi se plesanjem i voditeljstvom (priredbe i radio emisije), te ističe da joj je iskustvo voditeljstva donijelo lakoću snalaženja sa tekstom i oslobađanje od treme,

6.      Martina Težak, 8.r., bavi se plesanjem, te ističe da nije uvijek bilo lako ustrajati u uvježbavanjima, posebno kad se dogode ozlijede, no naglašava, da bi još teže bilo odustati od nečega što u stvari voliš, a to je užitak plesanja,

7.      Roberta Cinkopan, 8.r., bavi se plesanjem, i podijelila je sa nama da dok pleše biva jednostavno prepuštena muzici, i tek krajičkom oka prati koliko je usklađena sa ostale dvije članice, kako bi grupna izvedba bila što korektnija. Njih tri izvele su atraktivnu plesnu točku.

8.      Davud Mešinović, 6.r., ističe se glumom u dramskoj skupini, i priznaje da više voli uloge dominantnih  likova, kraljeva i slično, no upustio bi se on i u mirnije uloge, no smatra da bi se za takve uloge trebao više potruditi. Zanimljivo je istaknuo da je uloga glumca da ostvari očekivanja publike.

9.      Ivana Franković, 7.r., pričala je o iskustvu na Županijskom natjecanju iz matematike, na kojem je postigla 2. mjesto i naglasila da je u matematici privlači zagonetnost, a priznaje također da Županijska natjecanja nisu samo natjecateljski susreti, nego se učenici stignu i podružiti sa učenicima iz drugih škola. Bilo je simpatično kad je podijelila sa nama da je prije natjecanja bila napeta, ali da ju je druženje sa Rinatom, potpuno umirilo. Hvala, Rinate.

10.  Rinat Pamić, 6.r., iako je redovit na Županijskim natjecanjima iz matematike, priznaje da bi, da mora birati između matematike i nogometa, ipak, radi ekipe, izabrao nogomet. Na pitanje kad je shvatio da mu dobro ide matematika iznenadio nas je odgovorom, da on to nije shvatio, nego da su to shvatile njegove učiteljice.

11.  Mario Fable, 8. r., je učenik „koji je u svemu uspješan“, dobar je prijatelji, svi ga vole, uspješan učenik, svira harmoniku i još „rastura“ u fizici. Naime, postigao je 5. mjesto na Županijskom natjecanju. Odao je tajnu. Naime, ne postaje se dobrim fizičarem, tako što se gleda u sliku Alberta Einsteina, nego kontinuiranim radom. Kao učenik 8. Razreda, podijelio je sa nama osjećaje na pragu rastanka generacije. Kaže: ponosan sam što sam učenik ovog 8.razreda i istovremeno tužan zbog rastanka, a opet i radostan zbog skorog upoznavanja nekih novih prijatelja.

12.  Mateo Slivar, 7.r., je naš novootkriveni talent. Mateo se bavi izradom uporabnih predmeta od drva poput drvenih stolova i drvenih klupa, ormara, kućica za pse, drvenih kućica, drvenih ploha poluotoka Istre, drvenih stolica, pa čak i lijesova, koji su njemu još jedan u nizu uporabnih predmeta ( za njegove kućne ljubimce), koje on može svojim rukama izraditi. Mateo je rekao da dok radi, a očito je vrlo spretan, ne osjeća nikakvu nervozu ili užurbanost, nego kao neku predanost, kad sve jednostavno teče… Kao da ruke same rade… Nekoliko je fotografija Mateovih rukotvorina izloženo na oglasnoj ploči na ulazu u školu. Čula sam i učenike i učitelje kako šapću: „Šta to je napravio Mateo?“

 

Svojim pjevačkim nastupom dvije su učenice uljepšale program. Bile su to Klaudia Hil i Patricija Runko, obje učenice 6.r., a ne manje važan bio je i „stand up“ nastup, našeg glumca u usponu, Dine Belušića, 7.r., koji posjeduje dar uveseljavanja komičnim izvedbama viceva ili pak imitacijom glumaca. Bravo svima!!!

 

U istom danu učitelji su u svim razrednim odjelima bili pozvani provesti temu: „Moje jake strane“, sa istom svrhom, osvješćivanja vlastitih potencijala i možda već jasno uočljivih talenata, a sat je trebao biti okrunjen izradom priznanja za vlastite potencijale, koje su djeca trebala vlastoručno potpisati. Čitav tak tijek može biti tek simpatična koreografija, a može biti i sjeme svijesti da nam je darovana možda izdržljivost, možda sportska spretnost, možda vještina govora i verbalnog izražavanja, ili pak pjevanja i muzikalnosti, a sa tim sjemenom se može postepeno razvijati i odgovornost da se razvijemo u tim našim sposobnostima i naravno, da se cijenimo, u svjetlu istih.

Stručni suradnik-psiholog: Dubravka Ujčić Lukšić, prof.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Administrator   datum: 22. 3. 2013.

Kalendar
« Rujan 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji


Priznanje Mirotvorna škola 2020.

Priznanje

E-katalog knjižnice


Digitalni školski list


Videozapisi

Naše digitalne knjižice

Labinska republika

Virtualna knjižnica


Škola za život

TV prilozi o provođenju ekperimentalnog programa "Škola za život" u našoj školi:

 

Više o eksperimentalnom programu "Škola za život" u koji je uključena i naša škola možete saznati ovdje.


Digitalni sadržaji

 


 


Korisni linkovi

 


Preporučujemo
Lokalni mediji

Učenje i zabava

Korisni linkovi

Dnevni tisak

Časopisi
 • Enter
 • Bug
 • Drvo znanja
 • Meridijani


Arhiva dokumenata




preskoči na navigaciju