preskoči na sadržaj

Osnovna škola Vladimira Nazora Vinkovci

Login
Brojač posjeta i sat

Brojač

JELOVNIK
(3. - 21. 2. 2025.)

Priloženi dokumenti:
Politika privatnosti.pdf

Kalendar
« Veljača 2025 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

E-KIDS ERASMUS+ KA1 PROJEKT

            KLIK NA LOGO 

E-TWINNING ŠKOLA

ŠK. GOD. 2024./2025.

DRUGI OBRAZOVNI MATERIJALI (radne bilježnice i ostali obrazovni materijali)

RAZREDNA NASTAVA         (1. - 4. razred)

PREDMETNA NASTAVA       (5. - 8. razred) 

VIRTUALNA KNJIŽNICA - VLANA

       KLIK NA LOGO 

 

Korisne poveznice

VIJESTI
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
TREBA LI NAM PAUZA U GLAZBI? - PRIMJER DOBRE PRAKSE
Autor: Zrinka Jurić, 18. 10. 2019.

Obradom pjesme, zajedničkim muziciranjem pojavljuje se uvijek isti problem što znači pauza u glazbi. Je li to samo puki znak koji se pojavi u pjesmi ili ima svoje pravo značenje? Za bolje razumijevanje pauze kao učiteljica Glazbene kulture provela sam sljedeći školski sat u četvrtom razredu! 
Tijek sata, aktivnosti i ishodi nalaze se u (OPŠIRNIJE)! 

Piše: Julija Dujić 


Učenici su u paru razgovarali o svojim dnevnim aktivnostima. Slijedi kratak razgovor o tome stignu li sve odraditi na vrijeme? Trebaju li odmor? Mogu li se odmarati ako znaju da slijedi još neka obaveza?

Zaključujemo da nam je pauza potrebna kako bismo napunili baterije i nastavili s obavezama. Ima li pauza u glazbi istu ulogu? Odmaramo li tada? Ili ona ima drugo značenje?

Krećemo s izvođenjem jednostavnih stihova, udarcem jednim dlanom o koljeno obilježavamo jedan slog. Stihovi su napisani na ploči:

Mama kaže spremi stan

Onda možeš ići van.

Izvodeći stihove u jednakom ritmu (ponavljajući ih bez prestanka), brišem pojedine riječi što znači da ćemo ih izgovoriti u sebi, skroz dok ne dođemo do samo dvije  riječi STAN i VAN.

Proces je dugačak, ali učinkovit jer kroz ovakav primjer djeca razumiju ulogu pauze koja u glazbi često stvara napetost. Da pauza u glazbi nije neodređena nego ima svoje trajanje i jako bitnu ulogu. Osim značenja pauze učenici bolje osjete ritam u samoj izvedbi.  Pogledamo primjer gdje se umjesto izgovora slogova koriste tijelom (body percussion)

 Za sljedeći sat učenici trebaju smisliti svoju tjeloglazbu.

Odgojno-obrazovni ishodi: učenik se izražava pokretom, sudjeluje u glazbenoj igri i aktivnostima glazbenog stvaralaštva.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju