« Veljača 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
DRUGI OBRAZOVNI MATERIJALI (radne bilježnice i ostali obrazovni materijali)
RAZREDNA NASTAVA (1. - 4. razred)
PREDMETNA NASTAVA (5. - 8. razred)
Dan sigurnijeg interneta obilježen je i u brojnim razredima, a učenici su pokazali veliko znanje o sigurnosti na internetu, ali i o opasnostima kojima mogu biti izloženi ako "ne gejmaju sigurno"!
U (OPŠIRNIJE) donosimo kratka izvješća popraćena fotografijama radionica koje su s učenicima na satima Informatike provele Maja Štefanac i Mira Magdić te učiteljice Nada Brdar i Marija Dragojević sa svojim razredima, 4. c i 3. b, na Satima razrednika!
Dan sigurnijeg interneta održava se drugi utorak u veljači, a ovogodišnji obilježavamo 6. veljače pod sloganom „Gejmaj sigurno – zajedno za bolji internet“. Učiteljica informatike Maja Štefanac održavala je cijeli tjedan brojne aktivnosti s učenicima razredne nastave kako bi što sigurnije koristili internet. Učenici 1. i 2. razreda rješavali su Kahoot kviz o sigurnosti na internetu te igrali edukativnu igru Odrastanje uz sigurniji Internet - Dabrica Darka.
Učenici 3. i 4. razreda rješavali su online Potragu za sigurnijim internetom sa zanimljivim interaktivnim zadacima, igrali društvenu igru koja uključuje crtanje, odgovaranje na pitanja i davanje savjeta o sigurnom korištenju interneta te su imali radionicu pod nazivom Naše online vrijeme (igrice, kupovina, društvene mreže) i stvorili svog superjunaka koji će im pomoći u zaštiti na internetu.
Maja Štefanac
NA TIPKOVNICI I KONZOLI BUDI U KONTROLI
Povodom Dana sigurnijeg interneta u 4. c razredu je održana radionica iz edukativnih materijala Centra za sigurniji internet.
Učenici su u skupinama izrađivali plakate, pisali poruke i isticali prihvatljiva i neprihvatljiva ponašanja na internetu. Prilikom prezentacija s lakoćom su objašnjavali štetnosti posljedica igranja igrica, online kupnje bez roditeljske dozvole i sudjelovanju na gaming društvenim mrežama.
Na satu Informatike poučeni su kako zaštititi osobne podatke tijekom igranja i komuniciranja u igricama i na društvenim mrežama. Cilj je i dalje širiti znanja o sigurnosti interneta u školskoj zajednici.
Nada Brdar
Marija Dragojević
Dan sigurnijeg interneta je obilježen s učenicima 4.b razreda kroz radne listove gdje su djeca navela video igrice koje rado igraju i koje im oduzimaju dosta vremena jer ih provode kraj ekrana. S druge strane sam ih navela da napišu kako bi bilo korisnije svoje slobodno vrijeme provesti na svježem zraku u prirodi sa svojim vršnjacima ili igrajući društvene igre s članovima svoje obitelji.
Na kraju su sami izveli zaključak da video igrice treba ograničiti (virtualni svijet), a dati prednost i više se družiti i živjeti u stvarnom svijetu.
Poslije su ispunjavali evaluacijske liste koje smo poslali kao potvrdu sudjelovanja u projektu!
6. a, b i c razredi su imali drugačiji koncept od nižih razreda. Dobili su pitanja i listu s odgovorima koje su trebali svrstati prema pitanjima. Napravili smo 5 grupa po razredu i imenovali voditelje i na kraju provjeravali koliko su točno odgovorili na pitanja koja su se uglavnom odnosila na naša ponašanja dok surfamo na internetu, kako prepoznati opasnosti i kako se ponijeti. Najbolje su ekipe dobile diplome koje su dane s materijalima i na kraju napravili evaluaciju projekta.
5. c razred pravio je umne mape u NEW-MIND-MAP-u s temom opasnosti koje nas vrebaju na društvenim mrežama i kako se zaštititi od njih!
Mira Magdić